Dacia lanseaza in Romania o noua versiune de intrare in gama pentru modelul Logan berlina, disponibila la pretul imbatabil de 5900€, cu TVA inclus. Intitulata „Logan”, cea mai noua varianta din familia de modele Dacia este echipata cu motorizarea pe benzina 1.4 MPI, de 75 CP.
Printre echipamentele de serie se numara sistemul ABS Bosch cu repartitor electric al fortei de franare si Asistenta la Franarea de Urgenta (AFU), airbag sofer, jante de otel de 15″, tetiere pentru locurile din fata.
Odata cu demararea programului Remat, Dacia ofera clientilor sai avantaje de pana la 3 800 de lei la achizitionarea unuia din modelele Logan, Logan MCV sau Sandero. Astfel, noua versiune Logan va putea fi achizitionata la numai 4 995 Euro (cu TVA inclus), modelul Sandero va fi disponibil incepand de la 5 895 Euro (cu TVA inclus) iar modelul Logan MCV, de la 7 215 Euro (cu TVA inclus).
In plus, vehiculele Dacia cumparate prin Programul de stimulare a reinnoirii parcului auto national vor beneficia de garantie de 4 ani sau 120 000 km (cu exceptia modelelor echipate cu GPL).
e buna treaba speram sa aveti bafta ca de rable neam saturat cei nou e nou
ar fi si mai buna daca am da si noi 2.500E la rabla ca neamtu! da’ no, ei sunt mai nevoiasi asa de felul lor, e normal sa-i ajute statu mai mult!…
Buna ziua,
Degeaba daca nivelul de trai este scazut,eu am carnet si nu-mi pot permite sa-mi iau o alta masina cu toate ca mi-as dori o Sandero dar conditiile de creditare SUNT TOTAL CRIMINALE?
Puteti da detalii? Ce conditii vi s-au oferit?
Dupa ce vin din Germania detaliez despre conditiile de creditare. Sa zicem 4-5 zile cel mult. Zi buna
Nu vedeti ca ne fura pe fata? Ei zic ca l-au ieftinit? Pai daca anul trecut era 6400 euro, iar euro era 37 de mii, iar acum ei zic ca e 5900 euro iar euro e 42 de mii faceti si voi calculul. Unde e ieftinirea? ca mie imi iese chiar mai mult.
De la 6400 euro la 5900 euro este o scadere vizibila. Cursul este un factor volatil. Putem spune ca Dacia speculeaza cursul valutar doar daca va re-scumpi masina odata cu scaderea acestuia.
o fi cursul volatil dar la 3.5-3.6 (cat era in vara) nu cred ca va mai ajunge, cel putin pana in 2010; pana atunci merge asa, la 5.900E … in 2010 … vom gandi noi o strategie de marketing ceva … ne adaptam… BUN sa zicem ca NU e asa, sa acordam Pitestiului prezumtia de nevinovatie, dar realitatea ACTUALA, ca sa nu vorbim pe ce va fi, este ca Dacia in martie 2009 la 5.900E e mai scumpa decat cea de 6.400 din iulie 2008! ceea ce ne aduce la o discutie VECHE : de ce calculeaza Dacia preturi in EURO ??? in RO salariul se da in lei nu ? mai are TUPEU, BNR-u sa ne dea lectii : romani obisnui-ti-va sa lucrati in lei , nu in EURO!!! cetateanu ar fi bine cand vinde un apart. sa-l vanda in lei, cand lucreaza cu banca sa lucreze in lei, dar Dacia DE CE nu procedeaza asa ? …
dan – nu stiu daca ai aflat… suntem in UE 😀
Vorbind din nou serios, nu stiu de ce anume va revolta faptul ca Dacia a coborat pretul… L-a coborat. Nu vad nimic rau in asta, indiferent daca pretul in lei a ramas acelasi.
1. ba da stiu ca suntem in UE, ba chiar am inteles ca BOC „lucreaza” zilele astea la adoptarea mai rapida a monedei EURO …
2. nu ne revolta nimic, de mult nu mai avem puterea de a ne revolta! era doar o precizare simpla si la obiect : Dacia nu a coborat nimic pt cetateanul roman, care castiga in lei (chiar daca BoC „lucreaza” acum). Atunci cand scaderea va fi REALA vom fi cu totii foarte multumiti, crede-ne Iulian!
va cred, va cred, distins domn… 😀