Primul motor diesel V6 dezvoltat si produs de Alianta Renault-Nissan este destinat versiunilor superioare ale modelului Laguna.
Disponibil in combinatie cu transmisia automata in sase trepte, propulsorul se lanseaza echipand Laguna Coupe pentru ca apoi sa faca parte si din game apartinand altor automobile Renault, Renault Samsung Motors, Nissan si Infiniti.
Noul V6 dezvolta pana la 265 cai-putere, respecta normele Euro5 si a fost conceput pentru a putea oferi calitate si tehnologie premium clientilor din toata lumea. Performantelor exceptionale le corespunde un consum foarte redus de carburant. Laguna Coupe 3,0 V6 dCi 235 CP dispune de un cuplu de 450 Nm la 1500 de rotatii pe minut, accelereaza de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 7,2 secunde si consuma doar 7,2 litri de motorina la suta de kilometri in regim combinat, viteza maxima fiind de 242 kilometri pe ora.
Perfect pentru utilizarea cotidiana, motorul este foarte silentios, durabil si nu transmite vibratii. 95% din materialele folosite sunt reciclabile. Va fi produs in Franta, la uzina Cleon a marcii Renault.
Trebuia sa scoata si Renault ceva sa rupa gura targului:D.
tot motor cu combustie intrna , ar trebuii sa se gandeasca mai bine , nu degeaba le-au scazut vanzarile .TOYOTA SI TESLA MOTORS AU LISTE DE ASTEPTAREPT MASINILE LOR IAR RNAULT DEABIA MAI VINDE CEVA , LUCREAZA PE STOC ,MANAGERII FRANCEZI AU INCA DE INVATAT LECTIA VIITORULUI …SA NU ZIC ALTCEVA SA_I JIGNESC CUMVA…:)))
Renault este marca cu cele mai bune vanzari din Franta. Nu o duc rau deloc. Au probleme asa cum are toata lumea, insa au lichiditati si isi pot desfasura activitatea fara „perfuzii”.