Dinamica accidentului: – Andrea Pininfarina (51 ani) se deplasa in jurul orei 8,00 (9,00 ora Bucurestiului) spre Torino dinspre Moncalieri, cu scuterul sau Vespa GT60 de culoare gri.
In Trofarello, suburbie a orasului Torino, de pe o strada laterala a iesit Filippo Turati (78 ani) la volanul unui Ford Fiesta rosu. Turati a avut obstructionata vederea pentru a se putea asigura, din cauza unui VAN parcat, din care se descarcau materiale de constructii.
Din acest motiv, automobilistul nu a cedat trecerea scuterului, iar obstacolul aparut in fata lui Pininfarina nu a mai putut fi evitat. CEO Pininfarina s-a izbit de portiera masinii, moartea survenind instantaneu. Operatiunile de resuscitare au fost inutile.
Trupul neinsufletit a fost dus la morga cimitirului Chieri, la cativa kilometri distanta. Automobilistul a fost spitalizat in stare de soc.
Concluziile mele:
1) Scuterele (si bicicletele) sunt numai pentru tarile civilizate. Iar in Italia civilizatia e o amintire.
2) Intotdeauna, creatorii vor fi victimele idiotilor. Pentru ca mama idiotilor e mereu gravida.
3) Totusi, Pininfarina nu stia la ce riscuri se expune pe un scuter??
4) Daca Pininfarina conducea un Q7, n-ar fi patit nimic. O masina de 2 tone are avantajele ei…
5) Dar daca soferul Fordului ar fi fost roman??
Da, foarte pertinente toate punctele, mai ales 4 si 5. Nu-i trebuia Q7 ca sa scape, ar fi scapat si intr-un Panda… Dar, in acest caz, ar fi murit soferul Fiestei, care ar fi fost lovit lateral mult mai puternic, masina respectiva neavand airbaguri laterale.
Cat despre punctul 5 inca am emotii. Nu se stie (inca) ce nationalitate au Dorelii cu VAN-ul.
daca tot esti asa destept .. Pininfarina mergea cu scooterul ca sa se relaxeze .. sa nu crezi ca nu avea un Q7 cu care sa mearga ..
Horatiu – multzam de urari, dar ideea era ca scuterele sunt foarte periculoase. Nicidecum ca Pininfarina nu si-ar permite un Q7. Toate bune.