Suntem foarte dezamagiti de difuzarea unei „stiri” bizare la ProTV, in seara zilei de 29 ianuarie 2008, in jurnalul de la ora 19. Conform acestei „stiri”, eternii si fascinantii „specialisti britanici” au descoperit ca Grande Punto pierde exact 49,7% din valoare in primii 3 ani de uz. CUM ?! Grande Punto este un model absolut nou care a aparut pe piata abia cu 2 ani in urma.
Desigur, a fost un material difuzat sub pretextul unei „cercetari de piata”, singura forma in care se puteau prezenta legal anumite performante ale unor marci auto la stirile principale de la ora 19. O „cercetare” careia nu i-a fost publicata sursa si care a scos in evidenta deliberat marca BMW, spunandu-se ca automobilele produse de bavarezi pierd cel mai putin la pret in primii 3 ani de uz. Faptul a fost constatat corect (asa este, BMW imbatraneste cel mai greu), dar transformarea in „stire” nu a dat dovada de prea multa moralitate.
Chiar daca ProTV este o statie respectabila, nu pot sa nu imi exprim dezaprobarea pentru procedeul jenant de a difuza „stiri” confectionate. Nici un studiu din lume nu ar fi putut cerceta scaderea pretului la Grande Punto in primii 3 ani de folosire, atat timp cat modelul nici macar nu a apucat sa implineasca 2 ani. Oameni buni, vindeti spoturi. Nu stiri.
Daca lucrurile s-au intamplat altfel si de vina este editorul care nu a observat ca stirea este fasaita, in acest caz… rusinica de doua ori.
oops !
strike! 😉
A fost un material cel puÅ£in dubios. L-am văzut ÅŸi eu ÅŸi mi s-a părut suspect. Nu ÅŸtiu cum ar fi mai bine să fie: publicitate mascată sau prostie. Åži nu au zis nimic de automobilele japoneze care îşi păstrează foarte bine valoarea în timp…