Clio Estate este unul din break-urile cele mai compacte de pe piata. Haionul inclinat, surplombat de un ornament de acoperis aerodinamic si barele dedicate portbagajului extern sugereaza apartenenta la clasa neoficiala a vehiculelor de vacanta.
Clio Estate are o lungime de 4,20 metri, un ampatament de 2,57 m (identic cu cel al berlinei) si beneficiaza de o consola spate mai lunga (+21,6 cm in raport cu Clio III berlina). Ca optiune, geamurile si luneta spate pot fi din sticla colorata.
Volumul de incarcare este generos – 439 de litri. Acesta poate expanda, gratie banchetei rabatabile 1/3 – 2/3 si podelei mobile a portbagajului care ofera o suprafata complet plana.
Dezvoltat pe baza platformei B a Aliantei Renault-Nissan, Clio Estate ofera trei motorizari pe benzina (1.2 16 v 75 si 80 CP, TCE 100 CP si 1.6 16V 110 CP) si trei diesel (1.5 dCi 70 CP, 85 CP si 105 CP disponibile cu filtru de particule).
Acesta este cel de-al patrulea model fabricat de uzina din Bursa, Turcia, alaturi de Mégane II berlina cu 4 usi, Clio Symbol/Thalia (Clio II Tricorps) si Clio III berlina. Clio Estate va fi comercializat incepand cu 21 decembrie in Italia, iar ulterior, din ianuarie si februarie 2008, in tarile Europei de Est.
(extras din comunicatul oficial Renault)
Ca design pare o reusita pentru linia consacrata a break-urilor. E foarte tentant pentru mine motorizarea TCE 100. Ramane de vazut care va fi oferta de preturi si dotari pentru a confirma / diminua drastic premisele potentiale ale succesului. Stie cineva ce inseamna ca vine Clio Estate in 2008 ? – din ianuarie pana in decembrie ? In noiembrie Renault Romania indica toamna 2008. S-o fi schimbat ceva?
sorin – Articolul este de fapt un extras din comunicatul de presa Renault – acolo scrie ca masina va fi livrata in Europa de Est in ianuarie-februarie 2008. Adica si Romania – cel putin asa pare sa se inteleaga din comunicat.
O sa ii intrebam pe cei de la Renault si cum aflam ceva nou, vom posta imediat. 😀
seamana cu noua fabia combi nu-i asa?
seamana – sorry, sunt de alta parere. Te rog sa faci o comparatie intre unghiul pe care il face marginea de jos a geamurilor laterale cu solul, in cazul ambelor modele.
Clio are vreo 3-5 grade, in timp ce la Fabia aliniamentul respectiv este paralel cu solul, ca la o cutie pe roti.
Nu ma balacari, este doar o parere personala si sunt cu siguranta ingrozitor de subiectiv. Nici daca ma bati nu-mi place noua Fabia. Sorry again. (nici Clio nu-i vreun OZN…)