La SIAB 2007, in standul Renault va asteapta noua Laguna, cel mai ambitios dintre planurile constructorului francez din ultimul cincinal. Noua Laguna, va fi disponibila in piata europeana curand, din 12 octombrie 2007. Este un model care tinteste „Top 3” in clasa sa pentru calitatea produsului si a servisarii aferente. Uzina din Sandouville, cea in care Renault construieste doar modelele sale de top, promite cel mai inalt nivel de calitate si incredere chiar de la prima unitate asamblata.
Renault si-a incheiat toate pregatirile pentru lansarea noii Laguna, prin dezvoltarea unor noi sisteme de diagnoza computerizata si prin trimiterea la cursuri speciale a tuturor angajatilor. Scopul unic este acela de perceptie a calitatii peste tot in lume. Dezvoltarea abilitatilor si calificarilor angajatilor care construiesc masinile, incluzand furnizorii si procesul de productie, toate au un rol important in atingerea excelentei in fiecare zi.
Tinta principala a „Planului de Excelenta Renault” este sa indeplineasca ambitiile Aliantei Renault Nissan: – ” […] sa fim vazuti de catre clienti ca unul din primii 3 mari constructori mondiali in termeni de calitate si service, in fiecare regiune a globului si pe fiecare segment de piata”. Asa scrie in Plan, iar cat de aproape este noua Laguna de a-si indeplini misiunea puteti afla in aceasta saptamana la SIAB.
Pipaind… Mirosind… Placerea de a conduce…
Cum poti ajunge „Constructorul nr.3” in lume? Principalele cai declarate de Renault sunt urmatoarele:
– sa continue scaderea incidentologiei (nr. incidente la mia de unitati livrate);
– sa creasca increderea publicului in marca Renault;
– sa organizeze liniile de productie pentru a fi posibila monitorizarea incidentologiei la scara mondiala;
– sa imbunatateasca eficienta post vanzare;
– sa livreze piese de calitate in toata lumea.
In cateva zile incepe invazia… Daca Laguna va reusi, va trage dupa ea o trena a calitatii, ce va imbraca in stralucire toate modelele Renault. Succes!
nou 😉
„Perceptia calitatii”… Prea tarziu! Pe mine, Renault m-a lamurit cu Megane II si, mai ales, cu atitudinea fata de client. Romanii sunt putin latini, dar si francezii sunt putin balcanici. Adio, Renault! Trec pe masini japoneze.
Discutabil… Ghosn a salvat de la faliment Nissan, adica tocmai un japonez. Sunt multe voci care spun ca Nissan se „frantuzeste”. Poate ca Renault se „japonizeaza”. 8) 8) 8)
asta ar fi ceva ….