Logan Papuc, singura premiera mondiala de la SIAB 2007. Nimic nu este intamplator… De mai multi ani, piata vehiculelor pick-up usoare este ignorata in Europa de majoritatea constructorilor de automobile. Sunt disponibile doar cateva modele pick-up de mare gabarit, precum Nissan Navara. In schimb, oferta in segmentul vehiculelor pick-up de mici dimensiuni este aproape inexistenta, spre deosebire de situatia existenta pe alte continente. Logan Pick-Up va fi fara indoiala capabil sa umple acest gol datorita raportului sau pret/prestatii remarcabil.
O gama de motorizari moderne
Logan Pick-Up este echipat cu un propulsor pe benzina de 1,6 l MPI (90 CP) si o motorizare diesel 1,5 dCi, disponibila in doua nivele de putere : 50 Kw (70 CP) si 63 Kw (85 CP). Toate aceste motorizari provin din gama Renault. Logan Pick-Up, contribuie in mod direct la indeplinirea unuia dintre angajamentele Contractului Renault 2009, care vizeaza comercializarea, la orizontul anului 2009, a unui milion de vehicule care emit mai putin de 140 g/km de CO2.
O bena ingenioasa si frumos desenata.
Cu o lungime de incarcare de peste 1,80 m si o latime maxima de incarcare de 1,37 m, Logan Pick-Up ofera prestatii comparabile cu cele ale vehiculelor pick-up mari. Cand oblonul din spate este coborat, pragul de incarcare nu depaseste 64 cm, ceea ce face ca operatiunile de incarcare sa fie mult usurate.
Treapta dispusa in partea inferioara a oblonului permite un acces rapid si usor al utilizatorului la interiorul benei. In total, bena dispune de nu mai putin de 16 puncte de ancorare, care permit fixarea solida a oricarei incarcaturi. Ornamentul situat pe conturul superior al benei este prevazut cu cate 4 puncte de fixare pe fiecare latura. Alte doua carlige de agatare sunt disponibile pe cadrul de protectie al geamului din spate. In sfarsit, 6 inele de ancorare sunt plasate pe planseul benei. Cu exceptia carligelor aflate pe cadrul de protectie al geamului spate, toate celelalte puncte de ancorare a incarcaturii sunt disponibile, in serie, chiar de la primul nivel de echipare.
Logan Pick-Up se adreseaza, inainte de toate, artizanilor si micilor comercianti care se afla in cautarea unui vehicul utilitar simplu si practic. In egala masura, noul venit in gama Dacia va fi atractiv si pentru persoanele care isi doresc un vehicul pentru deplasarile de week-end si vacanta, in aer liber, la mare sau la munte. Polivalenta in utilizare, robustetea si pretul atragator sunt atuuri care vor convinge o gama larga de utilizatori.
Logan Pick-Up va fi produs la uzina de la Mioveni. In 2008, Logan Pick-Up va fi comercializat in Romania, Bulgaria, Turcia si Algeria. Incepand din 2009, modelul va fi disponibil pe celelalte piete europene.
Dimensiuni Logan Pick-Up
Lungime totala: 4496 mm
Latime (fara retrovizoare): 1735 mm
Inaltime: 1554 mm
Lungimea benei: 1807 mm
Latimea de deschidere a benei: 1200 mm
Sarcina utila: 800 kg.
nou 😉
cind apare la vinzarein constanta?
Productia noului Papuc incepe in 2008 la Mioveni, insa nimeni nu poate sti cand vor incepe (daca nu au si inceput deja) inscrierile pe liste de asteptare…
cred ca ar fi bine ca cei da la logan sa faca o masina mai mare si mai puternica
Papuc mai mare sau Loganul clasic mai mare?
dacia tot dacie va ramane.astea nu se pot numi masini, dar fata de ce a fost a avansat foarte mult !!!
Va scoate pe piata si varianta cu 5 locuri???
Daca da, cam peste cat timp???
Dacia nu a scos nicio soapta despre vreun double cab… Probabil ca double cab-ul va aparea dupa lansarea SUV-ului (ma rog crossover, ce-o fi…)