Ulei auto la SIAB? Cat de interesant poate fi un astfel de stand comparativ cu unul in care sunt expuse masini? In standul OMV de exemplu, gigantul austriac prezinta romanilor cea mai noua reteta de ulei auto, Bixxol.
O reteta care poate scadea consumul masinii cu 7%, care protejeaza mediul inconjurator prin scaderea cantitatii de CO2 emise de motorul masinii. Si daca exemplul protectiei mediului nu este suficient pentru a intelege avantajele noii retete Bixxol, trebuie spus ca schimbul de ulei la viitoarele modele auto ar putea fi facut de acum inainte la 50.000 km !!
OMV controleaza piata de carburanti si uleiuri auto din Romania si – de fapt – intreaga Europa de Sud-Est. Evident, OMV nu putea lipsi de la SIAB, avand un stand mare si frumos organizat. Produsele OMV realizate in baza retetei Bixxol sunt urmatoarele:
1. „OMV Bixxol Economic” – solutia economica ideala, fara sa se fi facut vreun rabat de la calitatea uleiului. Este un ulei cu utilizare universala, pentru toate sezoanele, care protejeaza foarte bine motorul intre intervalele de schimb recomandate.
2. „OMV Bixxol Extra” – linie de uleiuri de motor semisintetice, produs special pentru motoare moderne, atat pentru turbo cat si pentru cele cu catalizator. Folosind acest ulei, se poate remarca scaderea consumului masinii.
3. „OMV Bixxol Special” – linie de uleiuri sintetice de mare ajutor pentru conducatorii auto, care pe langa un consum redus asigura si o scadere a emisiilor de CO2 ale masinii. De asemenea acest produs permite schimbarea uleiului din motor la intervale extrem de lungi (50.000 km).
4. „OMV Bixxol Premium” – este uleiul suprem, care reuneste calitatile tuturor celorlalte tipuri de OMV Bixxol, cu diferenta ca acest ulei asigura calitatile sale in aproape orice regim de exploatare.
Bine de stiut, nu-i asa?
In Germania nu am auzit sa se foloseasca uleiurile OMV !?
La cat de nationalisti sunt nemtii , OMV (brand austriac)ar fi trebuit sa-si promoveze produsele in primul rand acolo, „Patria automobilului”.
Europa de Sud-Est inghite orice,la mintea lor !
Poate au si dreptate ?
Teko – nu sunt specialist in uleiuri auto, insa banuiesc ca piata Germania are alt „joc”, alte influente, alte segmente…
Lasand la o parte uleiurile, vorbind despre carburanti, am constatat o calitate deosebita. Eu as pune benzina OMV pe primul loc (sunt benzinist, nu stiu de diesel…). Dupa ce constati ca au benzina f buna, cand mai au si „obraznicia” sa spuna ca de-acum uleiul de motor se poate schimba la 50.000 km… e cam normal sa te entuziasmezi.
Zic si eu… Nu ma certa… 😀
Cand spui ARAL spui tot ce se poate spune despre uleiul pentru motor. E cunoscut pe toate pietele…e probat, am avut masina de serviciu, personala etc…iar acest tip de ulei a dat cele mai bune rezultate…deocamdata sunt reticent…dar…cine stie?
ReAlGoP – faci schimbul la 50.000?
Ma rog, chestia asta nu e valabila pentru orice masina, dar refac intrebarea pentru modele absolut noi – ai auzit de vreun schimb de ulei ARAL la 50.000 de km?
Repet, nu ma dau cunoscator, dar eu nu am auzit de asa ceva pana la Bixxol…
Grupul VAG in colaborare cu Castrol a dezvoltat si foloseste uleiuri full sintetice , daca nu ma insel , de prin 2001 cu norma VW 506.01 si viscozitatea 0-W30 (motoare cu QG.1)cu limita max.de schimb la 50.000 km (sau 2 ani)in regim de exploatare majoritar extraurban.
O noutate cam veche chestia cu 50k km.!
Teko – n-ai zis un detaliu important. Care este modelul la care se schimba uleiul Castrol la 50.000 km? 😯
OMV Bixxol Premium poate fi folosit in orice regim de lucru al motorului… Mi se pare ceva mai mult decat „majoritar extraurban”.
Mor de oftica ca nu am retinut marcile auto pentru care este recomandat Bixxol Premium… Un M de la BMW parca si… Las’ ca ma uit si-ti arat eu tieeee… 😀 😀 😀
Teko – let’s rock ! 😀
Mi-am procurat catalogul Bixxol. In el am vazut ca normativul VW506.01 este dedicat strict pe VW si Audi cu sistem WIV (schimb la max. 30.000 km, nu 50.000…). A face sau nu un ulei cu aprobare VW506.01 este identic cu a produce logo-uri VW
Apropo, orice ulei Castrol are corespondent Bixxol, reciproca nefiind valabila. „Bibliografia” e luata de la SIAB…
Inca ceva – primul ulei sintetic a fost produs de Aral in 1929… Prin urmare, nici uleiul sintetic de motor nu e foarte tanar…
Cu tot respectul,nu te supara ca -ti spun dar tu si motoarele cu ardere interna sunteti doua multimi disjuncte!
Pentru cultura ta in materie de uleiuri auto pot sa-ti recomand:
vwforum.ro
liqui-moly.de
carbibles.com , etc .
Mai studiaza!
Succes !
Sigur, multumesc.
Pe vwforum poate lasi un link mai exact, ca nu am rabdare sa iau la mana tot forumul – e f stufos.
liqui moly mi se pare subtirel, cred ca e pentru biz cu uleiuri.
carbibles.com e foarte misto. am citit „in diagonala” partea de uleiuri si e f misto scrisa.
In alta ordine de idei:
– OMV Bixxol special V6 SAE 0w-30 (VW503.00/506.01/506.01)
si
– OMV Bixxol special V7 SAE 5w-30 (VW504.00/507.00)
Ambele sunt facute pentru VW si AUDI. Dedicate EXCLUSIV. Asa scrie in catalog… Interpretez eu gresit?
Poti sa zici de ce anume esti atat de rezervat fata de Bixxol? E un ulei nou, retete noi…
Salut !
oilshop.ro
Munca unor baieti meseriasi de pe vwforum.ro.
Incearca si vag.magic.ro !
Bafta !
Ok. Am inteles. „Baietii meseriasi” nu vand Bixxol. Desigur, pt. ca uleiul este „prost”, iar ei „meseriasi”.
Te luasem in serios Teko…
Stimabile ,
Ce scrie pe site-urile indicate , despre uleiurile auto,sunt niste „Axiome” in acest domeniu ! Daca tu nu crezi ce ai citit acolo (daca ai citit?) e problema ta . Nu trebuie sa ma crezi pe mine,pasiunea si daruirea acelor „Baieti meseriasi” spune totul!
Sunt chestii mult mai importante decat „Bixxol” : Gramatica ( Ex.: luase-m !!!”)
Succes la studiu !
Teko, faza cu „luase-m” e beton. Iarta-ma. Nu ma pot ridica la nivelul tau oricat as studia. Esti prea tare…
Cat despre uleiuri, fereasca-i Dzeu pe cei care cumpara de la tine. Axiome zici? 😯 😯 😯
Stii ce ma gandesc? Pe noi ne-ai chinuit destul… Chiar ti s-a pus pata? Poate mai gasesti studenti la gramatica (cea scrisa de tine) si pe alte situri…
Stimabile ,
Eu nu vand uleiuri auto!
Nu gandi prea mult , observ ca esti „chinuit”. Vrei sa pari c ce nu esti! Pacat de tine , nu sti sa inveti .Mai incearca !
Succes in continuare .
Succes si tie, Teko.
Baieti am si eu o intrebare:
daca am un BMW 320 din 2004, inmatriculat in 2005 si a fost schimbat uleiul doar din 33000 in 33000 aproximativ! Ce parere aveti despre motorul asta,se mai merita tinut sau sa schimb masina! Precizez k uleiul a fost schimbat doar la asistenta BMW!!!
Botan David – la cat recomanda schimbul producatorul? 15000? 10000?
33000 este exagerat de mult. Banuiesc ca o si calci, nu? Sa ai BMW si sa nu-l calci… e cam blasfemic…