Acasă Editoriale SIAB 2007 – merita, merita, merita…

SIAB 2007 – merita, merita, merita…

9

Prima zi de SIAB 2007 a fost dedicata presei. Voi sari peste inaugurarea facuta de premierul Tariceanu, un format clasic de „taiere de panglica”, cu nimic mai presus sau mai prejos decat alte inaugurari de acest gen. Ma voi referi direct la substanta „Zilei Presei SIAB 2007”.

Acces:
– foarte bun, in masura in care ceva referitor la deplasarea pe DN1 poate suporta superlativ. In ziua presei, locurile de parcare au fost suficiente. Probabil ca – in sfarsit – SIAB a rezolvat acest punct. Totusi, proba de foc va fi primul week-end.
– intoarcerea inseamna multa, multa rabdare. Dopul continuu de pe DN1 nu are legatura cu fluxul de vizitatori la SIAB. Cel putin deocamdata.
– 15 lei de persoana este pretul biletului de intrare, plus 15 lei de masina pretul de parking.

Prima impresie:
– imediat dupa intrarea in pavilionul central simti ca ai intrat intr-un Salon Auto. Intunericul de tip „Romaero” nu mai exista, atmosfera apropiindu-se de cea a unui salon auto important. Toate marcile auto sunt acolo (cu exceptia Peugeot), iar spatiile de expunere sunt duble pentru fiecare marca in parte fata de SIAB 2005.

La o analiza mai atenta:
Dacia – este singurul expozant care a prezentat o premiera mondiala – noul Papuc, sau Dacia Logan Pick-Up. Dupa ce a prezentat la Frankfurt fotografii, dezvelirea in premiera a noului Pick-Up a avut loc la Bucuresti. Nu este vorba despre vreo conjunctura speciala prin care s-a ajuns la premiera bucuresteana, ci pur si simplu asa a dorit constructorul. Notre respect, Dacia!
Renault – un stand special, in care puteti vedea primul „V6 dCi”, un diesel puternic care se va bate cu cele mai „nervoase” motorizari ale concurentei (BMW, Audi, etc.), aflat in faza de concept, primul de acest gen care va respecta normativul Euro6 ! In plus, marea vedeta „Laguna”, modelul Renault cu cea mai inalta calitate si fiabilitate din istoria marcii, este prezenta cu doua versiuni de caroserie. Tot la Renault, uitati-va dupa concept-car Koleus, un SUV rotunjit sau un cross foarte mare, greu de facut o apreciere definitiva.
Ford – devenit recent „producator national”, ne-a facut tuturor surpriza numita „Iosis X”, cel mai apreciat (laudat) concept-car Ford de la modelul „T” incoace. Nu trebuie sa ratati acest concept! De fapt, doar cei doi „nationali” ne-au onorat cu concept-car-uri la Salon.
Mitsubishi – este singura marca cu un stand conceptual – „Istoria Paris-Dakar” – stand identic (probabil acelasi) cu cel de la Frankfurt. Chiar din constructia standului, pe peretele de fundal, Mitsubishi prezinta anii in care competitia auto a desertului a avut loc, fiind subliniate sezoanele in care Mitsubishi a castigat la diferite categorii. Noul Lancer, incruntat si gata de lupta e tot acolo… Notati-va sa nu uitati.

Puncte slabe:
– putine toalete. Fara un aflux mare de vizitatori, in SIAB fiind prezenta doar presa, la toaleta am vazut coada.
– zona meschin de mica dintre pavilioanele auto si cel de accesorii si piese, adica fosta parcare a fostului METRO (bucatica acoperita), este destinata autoutilitarelor. Pavilioanele autoutilitarelor sunt mici si urate.
– punctele de informare pentru public lipsesc cu desavarsire. Ca sa gasesti ceva trebuie sa umbli, sa cauti, neexistand indicatoare sau puncte informative. este adevarat ca la exterior exista cateva tentative de „comunicare afisata”, insa fara o harta a expozitiei va fi greu sa va orienati. Poate ca pe langa bilet veti primi si o astfel de harta…

Concluzia „zilei zero”:
– este cel mai mare SIAB de pana acum. Cea mai mare suprafata si cel mai mare numar de expozanti. Ramane de vazut daca va fi si cel mai mare numar de vizitatori. Singura emotie se numeste DN1… SIAB 2007 merita, merita, merita! Ce faceti in week-end?…

2 Comentarii

Comentarii închise.

Articole similare

Editoriale

Oare ce parere au cititorii de Arici Pogonici despre Dacia ?

Premiile oferite de presa clientilor de publicitate nu sunt intotdeauna penibile. Daca...

Editoriale

Contabilii ucid piata auto

Industria auto se indreapta spre o „glaciatiune” economica. Criza din Lumea Libera...

Editoriale

Cate anvelope de iarna sunt obligatorii, 2 sau 4?

Asa cum cel mai probabil deja ati aflat, anvelopele de iarna au...

Editoriale

Citroen si Brigitte Bardot

Citroen a luat decizia ca linia DS sa concureze in viitor segmentele...