![]()
Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).


DIMENSIUNI:
|
VOLUM PORTBAGAJ
|
(litri)
|
versiune 5 locuri
|
700
|
|
versiune 7 locuri
|
198
|
||
|
PLAN COTE
|
(mm)
|
A – Ampatament
|
2905
|
|
B – Lungime
|
4450
|
||
|
C – Consola fata
|
769
|
||
|
D – Consola spate
|
769
|
||
|
E – Tren fata
|
1481
|
||
|
F – Tren spate
|
1458
|
||
|
G – Latime (cu retrovizoare)
|
1993
|
||
|
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
|
1640 /1674
|
||
|
J – Inaltime la prag gol
|
564
|
||
|
K – Garda la sol incarcat
|
160
|
||
|
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3) |
1678 /2573
|
||
|
M – Latime la nivelul coatelor fata
|
1407
|
||
|
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
|
1432
|
||
|
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
|
1192
|
||
|
N – Latime la nivelul bandourilor fata
|
1388
|
||
|
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
|
1421
|
||
|
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
|
1287
|
||
|
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
|
954
|
||
|
P2 – Garda la pavilion rand 2
|
934
|
||
|
P3 – Garda la pavilion rand 3
|
871
|
||
|
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
|
1047
|
||
|
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
|
1009
|
||
|
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
|
1500
|
||
|
Z2 – Inaltimea portbagajului
|
906
|
||
|
Z3 – Lungimea de incarcare minima
|
450
|
DATE TEHNICE:
| MOTOR |
BENZINÄ‚
|
DIESEL
|
||
|
K7J
|
K7M
|
K4M
|
K9K
|
|
| Tip cutie de viteze |
BVM
|
BVM
|
BVM
|
BVM
|
| Nivel de depoluare |
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
Euro 4
|
| Numar de locuri |
5
|
5 (7)
|
5 (7)
|
5 (7)
|
| Tip motor |
K7J 710
|
K7M 710
|
K4M 690
|
K9K 792
|
| Cilindree (cm 3) |
1 390
|
1 598
|
1598
|
1 461
|
| Alezaj x cursa (mm) |
79,5 x 70
|
79,5 x 80,5
|
79,5 x 80,5
|
76 x 80,5
|
| Numar de cilindri |
4
|
4
|
4
|
4
|
| Raport volumetric |
9,5
|
9,5
|
9,8
|
17,9
|
| Numar total de supape |
8
|
8
|
16
|
8
|
| Putere maxima kW CEE / CP |
55 / 75
|
64 / 90
|
77 / 105
|
50 / 70
|
| Regim putere maxima (rot/min) |
5 500
|
5 500
|
5 750
|
4 000
|
| Cuplu maxim Nm CEE (m.kg) |
112
|
128
|
148
|
160
|
| Regim cuplu maxim (rot/min) |
3 000
|
3 000
|
3 750
|
1 700
|
| Tip de injectie |
MPI
|
MPI
|
MPI
|
Directa – Common Rail+Multiinjectie
|
| Alimentare |
Aer
|
Aer
|
Aer
|
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
|
| Carburant |
Benzina
|
Benzina
|
Benzina
|
Diesel
|
| Catalizator |
S
|
S
|
S
|
S
|
| Tip |
JH1
|
JH3 (JR5)
|
JR5
|
JR5
|
| Numar de trepte AV |
5
|
5 (5)
|
5
|
5
|
| Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1 |
7,24
|
7,24 (6,78)
|
6,78
|
7,89
|
| in treapta a 2a |
13,18
|
13,18 (12,34)
|
12,34
|
14,36
|
| in treapta a 3a |
19,37
|
19,37 (19,12)
|
19,12
|
22,25
|
| in treapta a 4a |
26,21
|
26,21 (26,01)
|
26,01
|
30,27
|
| in treapta a 5a |
33,94
|
33,94 (31,79)
|
31,79
|
39,16
|
| Raza de bracaj intre trotuare (m) |
11,25
|
|||
| Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata) |
4,5 / 3,2
|
|||
| Tip punte AV |
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
|
|||
| Tip punte AR |
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
|
|||
| Jante de referinta |
6,0 J 15
|
|||
| Pneuri de referinta AV/AR |
185/65 R 15
|
|||
| FRANARE | ||||
| Tipul circuitului de franare |
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
|
|||
| ABS Bosch 8.0 |
Optional in functie de versiune
|
|||
| Repartitor electronic de franare |
Pt. versiunile cu ABS
|
|||
| AV : discuri in mm |
259
|
|||
| AR : tamburi in toli |
8"
|
|||
| Viteza maxima (km/h) | 155 | 167 (167) | 174 (174) | 150 (150) |
| 0-100 km/h (s) | 15.60 | 13.40 (13.70) | 11.80 (12.10) | 17.70 (18.00) |
| 1 000 m DA (s) | 36.90 | 35.00 (35.20) | 33.60 (33.80) | 38.80 (39.00) |
| AERODINAMICA‚ | ||||
| Cx |
0,36
|
|||
| CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km) | ||||
| CO 2 (g/km) |
179
|
184 (189)
|
178 (178)
|
140 (140)
|
| Conditii urbane |
10,0
|
10,4 (10,6)
|
9,8 (9,8)
|
6,2 (6,2)
|
| Conditii extra-urbane |
6,2
|
6,3 (6,5)
|
6,3 (6,3)
|
4,8 (4,8)
|
| Mixt |
7,6
|
7,8 (8,0)
|
7,5 (7,5)
|
5,3 (5,3)
|
| CAPACITATE | ||||
| Rezervor de carburant (l) |
50
|
|||
| MASE (kg)
|
||||
| GOM (Gol, in ordine de mers) |
1165
|
1165 (1195)
|
1195 (1225)
|
1205 (1245)
|
| GOM pe puntea fata |
650
|
650 (660)
|
680 (690)
|
700 (715)
|
| GOM pe puntea spate |
515
|
515 (535)
|
515 (535)
|
505 (530)
|
| Masa maxima autorizata (MMAC) |
1740
|
1740 (1810)
|
1770 (1840)
|
1796 (1860)
|
| Total rulant (MTR) |
2650
|
2650 (2650)
|
2650 (2700)
|
2700 (2700)
|
| Sarcina utila (CU) |
515
|
515 (555)
|
515 (555)
|
515 (555)
|
| Masa maxima cu remorca cu franare |
1300
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
1300 (1300)
|
| Masa maxima cu remorca fara franare |
620
|
620 (635)
|
635 (650)
|
640 (660)
|
Cred ca motorizarile nu „tin pasul” cu clasa masinii. Au scos motorul de 1,6 in 16v – pe care il consider primul decent pentru Logan – si iata ca noul break este in aparenta submotorizat. De fapt, se vede din fisa producatorului ca versiunea de 1,4 locuri nu poate fi echipata cu 7 locuri…
In schimb ramane dieslul de 1,5 dCi. Se prabuseste industria auto daca pun pe MCV un diesel de 1,9 ??? Se rupe masina din cauza puterii motorului??? Nu-i inteleg…
Este o masina perfecta pentru familie mai ales prin faptul ca are 7 locri.Motorizarile sunt exceptionale pentru o asemenea masina iar spatiul interior este imens.
Pentru Renault Grand Scenic exista un diesel 1.5dCi cu 100CP. De ce 1.5dCi in logan are numai 70CP?
🙂
1. Raspuns sincer personal
Dacia este ruda saraca a Renault… E clar ca motorizarile trebuie sa fie sub Renault.
2. Raspuns oficial Dacia (in conferinta de presa de la Sighisoara)
Logan nu a fost proiectat pentru puteri mari. Cica n-ar face fata platforma. 1,5-ul de 100 de cai, are un cuplu maxim prea mare… (240 Nm)…
3. Raspuns stiintific
Habar n-am de ce Loganul nu are motorizarea de 1,5 dci de 100 de cai
santem o tara bananiera iar taxele pentru prima inmatriculare au legatura cu rebuturile de la pitesti.numai cine n-a mers cu o altfel de masina decat dacia poate spune prostii despre cat de minunata e conserva romano-franceza.
Taxele de care zici sunt rodul unei „conspiratii” mai mari. E adevarat, si Dacia este partizanul „apararii” in fata posibilei halucinante „invazii” second-hand, insa alaturi de Pitesti sunt TOTI importatorii romani (indiferent de marca).
Cat despre „conserva” Logan, cu treaba asta nu prea sunt de acord. Oricum o pui, oricum o calculezi – „conserva” are cel mai bun raport calitate/pret.
(pt. Ivan) – apropo, ce crezi ca e nashpa la Logan? Eu unul am studiat un pic subiectul si nu am putut ajunge la o concluzie clara despre un punct slab al sau. Au fost serii de productie cu tabla mai proasta, cu probleme la injectia diesel, dar nu am putut constata un defect major Logan de proiectare.
Poate doar balamalele din portbagajul versiunii sedan…
dacia logan…1.4 mpi
ce fel de benzina pot sa alimentez ? de 95 , sau de 98,
am vazut si de 100 la omv ?
de la ce benzinare ? care are
carburanti mai buni ?
va multumesc!
salut adrian – 1,4 mpi merge cu benzina fara plumb CO95. Intrucat nu exista (in lume) rezervor de statie fara transpiratie (adica apa in carburant) celai bine este sa pui benzina de 98 fara plumb.
repet – nu e musai, masina merge f bine si cu cea de 95
Salut!
Cred ca daca se poate face la diesel un chip tunning care sa-l duca la 80de cp ar fi ok.
Stie cineva daca se poate face fara sapierzi garantia?
Sanatate tuturor!
Din pacate producatorul nu agreaza nici o varianta de chip-tuning.
Dimpotriva, ei atrag atentia asupra iminentei apariitii de probleme la motor in caz de chip-tuning.
Salut!
Va rog, stie cineva in cite secunde face Dacia break 1310 cli 0-100 km/ora?
Vreau sa compar cu Logan break 1.5 dci.
Ori o adresa de unde sa ma informez.
Multumesc.
Sanatate tuturor!
Nu am o cifra exacta, peste 16 sec., dar sub 20.
Strict orientativ, Oltcitul avea un demaraj de 13,5 sec pentru motorizarea 1,1. Dacia veche (chiar si in motorizarea de 1,6) este sub Oltcit la demaraj.
Daca nu ma crezi, ne-ntrecem 🙂
Multumesc!
Ma intereseaza pt.ca eu am un break cu injectie din 2004 si vreau sa cumpar Logan break diesel si nu prea as vrea sa fie mai lent cel din urma.
E normal sa fie oltcit ul mai rapid daca avea motor boxer si era mai usor
Motorul la masina mea este de1397 parca si are 60cp
Multumesc inca odata.
Sanatate tuturor!
Buna seara,
Sunt posesorul unui Logan break, 1.5 dci si ma intereseza ce probleme tehnice au aparut pina in prezent pe sistemul de directie si pe c.v.
Multumesc,
O seara placuta
Buna seara!
Pt. Romeo.
Spune, te rog, ai avut probleme de natura tehnica de genul celor mentionate de tine?
Multumesc.
Sanatate tuturor!
Logan 1,5 MCV este o limuzina mult dorita.Am contractat-0 so o voi prmi cu in tarziere- am fost anuntat!.Nu este elegant pentru un furnizor cu … papion! Poate se rasgandeste s-0 livreze la teremenul promis initial.Contractul contine multe constarngeri – insa numai pentru cumoarator.
Sunteti demni de respect pentru ca ati avut FORTA sa puiblicati si o opinie ce nu ar conveni frantuzului. OK
Francezii de la Dacia au un comportament ciudat in ultima perioada… Hai sa pastram legatura (aici pe blog) si sa vedem cat de mult vor intarzia livrarea. k?
Ce sa va spun ! Industria romaneasca de autovehicule este sublima, dar produce ladite de rosii, peuri, adica lazi mai mari si intr-un viitor apropiat basculante… Bei, francezii astia, mestecatori de branza imputita, vor banii nostri pe niste dispozitive cu 4 roti si un volan…airbaguri care nu se deschid, vopsea care cade la prima spalare, ce naiba, D(aca) A(i) C(ap) I(a-ti) A(lta) masina ! Suntem tratati ca tiganii europei, asta e ! Mai bine ramaneau la Solnitele alea…
japonezule, n-ai drptate.
succesul Daciei este ceva mai large decat intre granitele tarii, chiar in tari ca germania sau Franta care au ceva cultura auto.
Inclusiv „durul” Jeremy Clarckson a apreciat la Logan ca este „masina si atat” (ce frumos…)
Am auzit de probleme la versiunile 1,4 litri… Dar nimic grav. Sunt fan masini japoneze (conduc un SX4), dar daca ar fi sa am 8-10 mii euroi in buzunar (nici un cent mai mult) si sa vreau neaparat o masina, eu nu m-as risca cu ceva nemtesc SH la 100.000km. As lua LEJER Logan.
loganul mcv e super
Am un Logan diesel de un an si 5 luni. Are 60000Km. In acest timp am schimbat setul de injectoare de 3 ori si o data motorul complet, in august 2006. Dupa 20000 de km s-a defectat si sistemul de injectie al acestuia. Practic am schimbat injectoarele la fiecare schimbare de ulei. Nu am alimentat decit la statie de carburanti MOL cu card pt a putea face dovada alimentarii si numarului de KM. Intr-un an si 5 luni masina a stat in service aprox. 2 luni. Este cea mai mare bataie de joc la adresa cumparatorilor romani. Va stau oricind la dispozitie cu acte doveditoare si amanunte despre modul cum „Logan Diesel iti va schimba viata” din reclama. (mai ales daca ai cumparat-o cu rate la banca). florinrut@yahoo.com
Care din urmatoarele doua situatii caracterizeaza cel mai bine problema dvs:
1 – denuntati doar lipsa de calitate a masinii dvs;
2 – aveti probleme cu personalul de service Dacia si doriti sa va ajutam.
Am facut peste 15000 km cu Loganul de 1.4, si pot spune ca nu am avut nici un fel de problema. Dar am observat altceva: Diferente destul de evidente in ceea ce priveste modelul Preference de 1.4 (motor mai nervos) si modelul Laureate tot de 1.4 (motor mai lenes, cu tendinta de ambalare, la schimbara vitezelor chiar acul turometrului indica o inertie mi mare in ceea ce priveste crstrea turatiei). Este totusi un exemplu particular,sau se poate generaliza ? Astept pareri (pana acum am auzit doar varianta cum c nu vei gasi 2 masini identice, fecare are particulritatile ei)
Salut Edi, sa inteleg ca te referi la un MCV sau la modelul clasic?
Indiferent de aspectul de mai sus, sunt tentat sa cred ca este o situatie particulara. Cele doua masini au motoare si cutii identice.
Si totusi…
As fi curios sa stiu daca ambele masini sunt aceeasi norma euro – sau sunt una euro3 si una euro4. Ar putea iesi o discutie draguta in legatura cu abracadabra Logan de la inceputul anului cand a devenit brusc euro4 fara sa se schimbe motorizarea…
Sunt model sedan, motor euro3. Un este a mea, iarcealalta este a ttalui meu. Amble au trecut reviziile si ITP-ul u bine. Dar fiecare are particularitatea pomenita anterior. Daca ai onduce doar una dintre ele nu ti-ai da seama de nimic zici ca totul e ok. Dar daca le conduci altenativ, iferenta este foarte usor sesizabila
Doua noi intrebari:
1. Ai cumva idee daca apare vreo diferenta importanta la consumul de combustibil??
2. Amandoua au aer conditionat (ori amandoua fara AC) sau una e cu AC si un fara?
O alta explicatie ar putea fi ca una din masini are filtrul de aer colmatat.
Oricum, e o chestie haioasa…
Modelul Preference nu are AC. Modelul Laureate are AC. Dar nu ar relevant acest lucru, regimul de functionare fiind la fel cu sau fara aer (nu esimt nici o diferent). Poate computerul de bord cumva de la Laureate sao faca pe aceasta mai „lenesa” ?
Edi, motorul de 1,4 are 75 de cai. Aerul iti mananca vreo 3 cai.
Diferenta exista DOAR ATUNCI cand aerul functioneaza. Exista sigur.
Incearca sa le compari cu AC inchis.
Comparatia o fac cu aerul conditionat inchis. Si totusi nu resimt vreo diferenta cand aerul este inchis sau pornit (oricum daca este e greu de sesizat). Diferentas este clara la problema spusa de mine anterior
O sa ma interesez.
Mi se pare ciudat ca AC-ul nu se simte cand intra in functiune pe un motor de 75 de cai.
N se simte, dar totusi functiooneaza bine
voi fi in citeva zile posesor de dacia logan mcv diesel.Deja cei de la adras sunt in intirziere adica mi-au spus ca masina va veni pe 1,2 iunie si ca va vom suna.Pina in prezent nu ma sunat nimeni de la adras. Spuneti-mi ce sa fac?
Parca as renunta la acest autoturism romanesc, deja am un cielo are 80.000 km parcursi numai pe autostrazi in europa si sunt foarte multumit de el. Voi ce ziceti? sa-l vind si sai iau loganu mcv sau sa ramin cu cielo?
Strict subiectiv, imi place MCV-ul. Constructiv, pentru versiunea diesel, as avea de reprosat lipsa demarajului la viteze mari. Peste 100 km/h depasirea presupune multa vizibilitate intrucat motorul este mai lenes.
In ce priveste ADRAS, decizia este numai a ta…
doresc si eu sa achizitionez un logan break.vreau sa aflu mai multe detalii despre ea,si pretul.observ ca sunt diferente.vreau detalii..
un coleg a luat-o cu banii jos….12000 euro…inca nu stiu ce are pe ea….o sa revin!
gaby_77 – articolul la care facem noi acum comentarii a fost publicat pe 5 octombrie, in preajma lansarii acestui model.
Preturile unei masini sunt cel de catalog si cel de oferta. Pretul de catalog este pretul oficial, neajustat de promotii (si il poti avea pe LINKUL DE AICI), iar cel de oferta de la dealeri. Pretul de oferta este in general mai mic decat cel de catalog, dar nu e obligatoriu sa apara aceasta diferenta. Un exemplu de dealer Dacia este ADRAS. .
va multumesc pt raspuns.de curand ne-am hotarat.imi place loganul cu 7 locuri.este spatios si incape toata familia.multumesc..
Ieri a fost lansata si motorizarea 1,5dCi de 85 CP…
In versiune full se duce tot pe la vreo 12.000 E.
vreau sa-mi cumpar un logan mcv diesel dar vad ca parerile sunt foarte impartite precum ca nar fi asa de reusit si ar fi unele probleme la sistemul de injectie ce parere aveti merita sa-mi cumpar
Vio – in Europa clientii auto dau note masinilor in functie de cat sunt de multumiti de masinuta lor. din pacate acest sondaj se face DOAR in Marea Britanie, Franta si Germania.
Cea mai mica nota din Europa este 7,32, iar cea mai mare 8,62. Te linistesti? Omenirea este incapabila sa faca o masina de serie de nota 8,75, dar in acelasi timp nici nu coboara sub 7,30.
Renault (implicit si Logan) a primit urmatoarele note:
– Germania 7,89
– Franta 7,92
– Marea Britanie 7,75
Vio, in ziua de astazi nu se mai fac masini proaste, insa productia de serie nu este perfecta. Poti avea surprize la ORICE marca.
Urcate in masina, fa drive-test cu cat mai multe modele (minim 5) si lasa inima sa aleaga.
merci de raspuns, merg pe varianta ca o voi cumpara pe cea reusita; de obicei la primele serii mai sunt si probleme dar se mai si corecteaza aceste greseli
Dacia MCV diesel 1,5 de 85 de cai este marfa.Consum ciuciu spatiu cat china masina ieftina.Undei concurenta?
Momentan am un Caddy 1.4 ,5 locuri(2001). Ma gandesc sa-l schimb cu un logan 7locuri si AC.Ce parere aveti?
La bani mai putini, Logan MCV e peste Caddy. E mai mare, sta mai bine pe drum (ampatament mai mare ca la Logan sedan) si este chiar mai frumos decat Caddy.
Eu m-am dat cu mai multe motorizari si mi-a placut MCV. Desigur este o parere absolut subiectiva.
Exista motorizare diesel de 85 CP(am auzit)Unde as putea vedea preturile?
Pe MCV, varianta Ambiente nu poate fi motorizata cu dieselul de 85CP. La toate celelalte variante dieselul de 85CP costa cu 450€ mai mult decat versiunea corespunzatoare cu motorizare diesel de 70CP.
La pretul de la dieselul mic, adaugati 450€ (tva inclus) si obtineti pretul in versiune de motorizare 85CP.
Am un Logan Mcv, am facut deja cu el 51.000 km.
NICI O PROBLEMA
In afara de schimburile de la revizii nu am platit nimic.
As fi vrut sa mai aibe cateva optionale, dar asta e. La cati bani am dat pe el, a fost cea mai buna varianta.
Conduc un MCV diesel de 85 cp.sa stiti ca sunt destul de multumit de el.motorul merge de rupe,la depasiri este cel mai perfect.eu zic ca benzinarul de 1.6 nu se compara cu diesel-ul in unele situatii.
eu zic ca merita cumparat!
Pentru stilul de condus, motorizarea diesel si cea pe benzina sunt lumi diferite pentru orice marca 😀
Cat despre „My MCV is Fantastic” – he he he – e furaciune de la Fiat. 😀
SARBATORI FERICITE.
M-ar interesa un manual tehnic (de reparatii) ptr dacia logan cu motor diesel.
Stie careva de unde pot sa fac rost de el?
Va multumesc
sorin urzica – Doar din surse Dacia. Francezii nu scot la liber manualul, deoarece – zic ei – este nevoie obligatoriu si de antrenement asistat de un specialist.
Poate te ajuta apropierea de vreun service. Nu exista manuale la download, nici free, nici contra cost.
Sint posesorul unui Logan MCV de 6luni am observat o uzura accentuata la rotile din fata spre interior,am fost cu ea la verificare dupa ce au verificat unghiurile de fuga si au reglat geometria rotilor asa zic ei…dar ajuns acasa am constatat ca nu au facut nimic fotografiind tot ,totul era plin de praf neatins…
Cei de la servis zic ca asteapta raspuns de la Dacia Pitesti ptr inlocuirea rotilor dar cum ramine cu geometria rotilor…
Deci deduc ca masina face parte dintrun lot cu probleme daca nu a fost nevoie de interventii la reglat geometria rotilor…
Mâine primesc raspuns….
Am loganMCV si… fratilor nu vrea nimeni s-o cumpere ca vreau sa scap de ea,am 7 luni si 10000kmdar nu cred ca mai tine mult ,am fost la prima revizie si acolo am vazut ce au facur romanii,rezervor de plastic,toba cade,scutul de la baia de ulei este gros cat o foaie de ceapa,la aprtea electrica este jale ,ce sa mai zic m-am pacalit singur
sorinw – la ce dealer traiesti inaltatoarea aventura?
ptr. balaceanu ion , da-mi un mail cu pretul cerut pe mcv ca sunt interesat . poate vrea cineva sa facem schimb +diferenta din partea mea? , am un ambiance din 2006 rosu pasion si il dau la schimb pe un mcv urgent……. de programul rabla ce se mai aude
sorin urzica: da-mi un email si poate rezolvam cu manualele logan in format electronic
Buna. Mi-am cumparat si eu de curand un Logan MCV 1.5 DCi second ( are 3 luni si 15.000 la bord ) Laureat cu toate dotarile ( inclusiv ABS ). Masina este extraordinara , se comporta excelent si vreau sa fac o precizare: masina a fost cumparata ( la nou ) din Spania. Multi dintre cunoscuti care poseda Logan MCV diesel mi-au spus ca sunt diferente vizibile intre masinile lor cumparate din RO si masina mea. A nu se intelege diferente de design , ci de calitate. Masina a venit noua cerata 🙂
Mai Ionut: vrei sa mergem toti in spania sa ne luam MCV-uri ???????
Ai inteles gresit ceea ce am zis 🙂 . Vroiam sa intreb daca chiar exista asemenea diferente ( daca cineva s-a mai confruntat cu asemenea situatie ) sau doar au fost niste pareri eronate din motive subiective. Eu cred ca este un mit ( provenit de la vechea Dacie ) legat de masinile de export. Nu cred sa fie diferente intre calitate. In momentul cand am cumparat masina nu stiam ca a fost cumparata din Spania. Am aflat ulterior.
Nu stiu nimic oficial de la Dacia, insa Renault trateaza diferit masinile pentru zona Euromed, din care face parte si Romania. Aceste masini sunt echipate pentru asa-zisele „drumuri grele”.
Ei nu sufla nicio vorba despre alte diferente, insa e limpede ca procesul de productie da posibilitatea certa pentru un tratament diferit fata de vest.
verificati ce e cu siteul asta : http://www.renault-dacia-logan-mcv.com aveti vreo legatura cu acets site? seamana cu al dvs si contine info false
adina dinu – ESTE O ESCROCHERIE. Nu are nicio legatura cu noi.
Salut. Sunt posesor de Logan Laureat Plus ,1,4 MPI, din 4 Iunie 2007.Am facut deja 20000 km. Sincer,nu am avut nici o problema.Intradevar , motorul este putin cam mic pt. caroserie.Una peste alta, sunt multumit.Urmatoarea masina va fi un MCV , 1,5 dci, 85 cai.
factaxi cu un logan 1,5 dci si am cu el putin peste 100.000 km si nu are nimic motorul si schimburile de ulei si filtre le-am schimbat acasa eu service-ul la vazut la 90.000 km la revizie totala dar nu au avut ce sa schimbe la ia , dupa 95.000 km am schimbat primul rulmentpe stanga si la 100.000 km pe dreapta dar asta din vina cauciucurilor pt. ca erau reesapate si vibreaza rau si nu pot fi echilibrate bine daca erau cauciucuri bune pun pariu ca nu schimbam nimic la masina si apropo cu injectoarele spunea cineva mai sus ca le-a schmbat de 3 ori asta se intampla cand mergi cu masina subturata (sub2.000 turatii),motorul trebuie curatat ca si in jectoarele scrie in cartea tehnica a masini cum sa mergi cu ia si cand sa scimbi vitezele mai ales diesl-ul mai turat nu mereu, cand se poate ,dar 2.500-3.000 turatii nu face decat bine la injectoare
intrebati si voi taximetristi pentru ca noi supunem masinile la teste de nu au vazut ele la fabricare ,peste 60-70 de porniri pe zi,mers bara la bara 10-12 ore pe zi plecari si opriri fara numar in 10-12 va puteti imagina ,frana si demaraj ca se grabeste clientul sau intarzii la comanda si asa mai departe, pai cu dacia veche aveam 6-7 schmburi de pivoti si bucsi pana la 100.000 km si discul de ambreaj plus altele asa ca DACIA a facut un pas urias
daca nu erau bune mai era bucurestiul plin de loganuri,era plin de masini sh din germania daca alea erau mai fiabile DACIA NOUA ESTE MULT MAI FIABILA DECA O MASINA SH DIN GERMANIA CREDETI CA NEMTII NU AU INVATAT SA DEA KILOMETRAJUL INAPOI,plus ca piesele sunt mai ieftine decat la BMW,MERCEDES,AUDI SAU VW
zozo ai dreptate 100%. 90% din taxiuri sunt Loganuri. De ce nu sunt SH-uri nemtesti? Misto…
O (alta) explicatie ar fi ca Loganurile taxiuri NU se cumpara cu banu jos ca SH-urile…
nu tine dane… 😀 exista leasing pt SH pana la 6 ani.
din toata europa numai romanii folosesc dacia ca taxi.restul habar nu au ce pierd.
adevarul e ca Dacia e si „scula”.
fratilor nu va suparati pe mine ca am avut si eu dacie si chiar imi placea,dar sa fim realisti ca suntem in 2008.Dacia ce garantie are cati km?Din start a fost gandit ca nu merge?si 8000 de euro e putin?eu am mers cu un Seat din „98 cu motor de vw 40000 de km si am schimbat doar un releu de semnalizare si intrerupatorul de la stergatoare(fara consumabile).masina are 220000 km.Sa vedem si Loganul.dar nu va preocupati de asta ca peste 2-3 ani mai scoate iar guvernul vreo lege gen”RABLA”ptr Logan.
stiati ca exista diferente intre masinile care sunt facuta ptr.romani si cele facute ptr.ei(UE)?????Ma refer si la celelelte marci de masini?Incepand de la nr.de puncte de sudura si terminand cu aparatura audio.Unii made in japan altii made in china.Mai discutam.Salutare Romania!
fane spania – numeste un singur model facut in china si care este pe piata la noi (normal, in afara de marcile chinezesti) si il mananc piesa cu piesa in Piata Constitutiei.
adevarul ca noi romanii am invatat in scoala cum se munceste ca sa castigam bani,dar s-a uitat materia de baza:cum sa cheltuim banii.Noi cumparam lucruri ieftine la preturi mari.
stai,stai chestia cu china m-am referit ca unele sunt de buna calitate,iar altele……..ca cuzinetii de dacie facuti de turci si cei facuti de uzina
m-am exprimat gresit.sorry
e adevarat ca loganul vine din fabrica cu radio cu caseta?iar daca nu il schimbi la ei pierzi garantia la masina?
k. nu sunt fan Logan (eu sunt cu japonezii). Dar nu pot fi de acord cu tine ca Logan ar avea vreo problema la motor…
au avut cateva serii cu tabla proasta, alte cateva serii cu cricul subdimensionat si… cam atat. nimeni nu face masini perfecte. nici Mertzul.
nu se poate compara un Logan nou cu o masina de 10 ani, indiferent de marca sau clasa. Accept ca poate fi mai confortabila, dar Logan va bate de departe la costuri de intretinere.
Daca esti atat de bogat incat sa intreti o masina de 10 ani, mai bine pui ban pe ban si iei ceva mai sus de Logan. NOU.
fane spania – nu cunosc detaliul cu radioul, insa stiu sigur ca:
– este ilegal sa tai garantia la masina pt scula muzicala.
– intradevar, exista posibilitatea de comanda cu casetofon (si hyundai mai are), insa nu e obligatorie. ceri cd si gata…
uitati-va si din cand in cand pe autoscout24.es.Eu am gasit valorosul Logan si la 2800 eur.l-am vandut la un roman care l-a dus in tara sa-l vanda si el.MATIZ-1050eur.CIELO(NEXIA)-800-900EUR.ASTA e adevarata lor valoare nu 4-7000eur.NOAPTE BUNA!
om bun, m-ai facut curios si am intrat pe situl indicat de tine, iar cel mai ieftin Logan este 6000 euro… Daca ai vazut tu Logan la 2800 euro inseamna ca era avariat si nu te-ai uitat cu atentie.
Noapte buna si tie.
am luat un focus din 2000 lovit la 800 eur.aripa noua 50eur,iar usa 50eur(din dezmembrari)i-am schimbat bordul(cel vechi avea 300000de km)pe unul de 102000 de km.vopsit:350eur(nu in cuptor)cat valoreaza masina?schimba si tu la LOGAN si mai vedem.a bordul 30eur.
incearca la http://www.segundamano.es ai 2 loganuri la 2900
mertz-ul parca are un milion de km garantie la motor?si honda acord parca?.
iti respect opinia, chiar daca nu sunt de acord cu ea.
ref la garantia de 1.000.000 km la Mertz sau Honda, te asigur ca e doar legenda.
Nu exista niciun constructor auto nicaieri in lume care sa ofere o asemenea garantie.
Exista in schimb smecherii gen „2 ani fara limita de km” ceea ce s-ar putea socoti si 2 mil de km daca ar putea fi facuti in 2 ani… dar e doar marketing.
sigur?
cine ma poate ajuta sa aflu codul de la un radiocass de pe un ford?am deconectat bateria si acum imi cere codul.este un model 5000RDS EON, Serial No. M324641, Part.No. 98AP-18K876-BA si are gravat pe carcasa FD5000XM324641 este fabricatie Portugalia.Multumesc!
am cumparat un logan preferance 1.4 din 2006,cu 5000 euro. eu sunt multumit de felul cum se comporta,problema e ca are 56000km, stie cineva cat ma costa revizia de la 60000km.multumesc!
Foarte greu de spus cu revizia de 60k la Logan. 10-15 milioane daca nu aveti uzuri mari. La uzuri mari (masini de firma) se poate ajunge si la 20-22 de mil. Depinde de service.
fane spania,incearca 0667.cred ca asta este codul[95%].
merci mihai!o sa incerc codul cand o sa ajung acasa.sunt plecat 3 zile.oricum iti spun!multumesc mult
vreau sa aflu daca am castigat
ghinea daniela – nu avem niciun concurs in desfasurare. Cred ca fie ati incurcat borcanele, fie sunteti tinta unei glume proaste sau a unui escroc.
La fel ca si Ghinea Daniela, si eu am primit un SMS prin care eram instiintat ca am castigat un Logan MCV si ca sa contactez firma la un nr. de tel. Era si o adresa web (http://www.renault-dacia-logan-mcv.com/) in SMS. Azi nu mai exista adresa.
La aceasta adresa se gasea textul ce urmeaza:
„Cu ocazia a implinirii a 41 de ani de la infiintarea uzinei Dacia Renault S.A. , s-a organizat o promotie la care ne-au sprijinit cele 4 mari retele de telefonie Mobila , la care tot odata ne-au oferit spre desemnarea castigatorilor , 400 de numere de telefon . B.R.D (Banca Romana Dce Dezvoltare) care ne-a sprijinit financiar prin intermediul unor conturi bancare . A.I.G (Asigurari pe viata) si R.C.A(Astra Asigurari Auto) ce va asigura acest autoturism pe termen de 60 de luni . Aceasta promotie a fost organizata de catre conducerea uzinei Dacia Grup Renault Pitesti , orasul Mioveni , Judetul Arges , cat si de sponsorii oficiali , B.R.D , A.I.G , R.C.A .
Totii castigatorii vor fii anuntati printr-un sms (serviciul mesajelor scurte) cu textul urmator : „Felicitari din partea Uzinei Dacia Renault , a-ti castigat un autoturism Dacia Renault MCV . Pentru detalii contactati-ne , cod unic 2413../L.G.B/… ” .la care vor fi specificat denumirea premiului si codul unic . In totalitate premile acordate vor fi aduse de catre firma Cargo Curier Rapid ce asigura transportul pana la domiciliul fiecarui castigator . Tot odata castigatorii vor fii obligati sa plateasca o taxa pentru transport ce este cuprinsa intre 100 si 200 EUR prin intermediul unor carduri sau bonuri valorice , in diferite retele de telefonie mobila . Toti cei care sunt peste hotare vor fii obligati sa plateasca o suma de la 600 EUR pana la 850 EUR , reprezentand transferul bancar al contravaloarei autoturismului castigat”
Dupa ce am sunat prima data, m-am prins ca sunt niste hoti cei de la care am primit mesajul. Trebuia sa cumpar niste bonuri valorice sau cartele de telefon si sa le trimit codurile iar abia apoi eram vrajit ca mai stiu eu ce si cum… bla, bla. Vrajeala ieftina. Pagina respectiva (din SMS) am reusit sa o dau jos si sa ma uit putin peste ea. Personal, am verificat la BRD si Astra si logic ca cele doua societati habar n-avea de nimic.
CONCLUZII:
1. Nu dati curs acestor vrajeli.
2. Verificati daca societatile la care se face referire, au idee macar de ceea ce se intampla.
Da, este unul din punctele slabe ale netului. Am anuntat politia cybercrime, situl a disparut de pe un server si a aparut pe un altul.
Probabil ca se va organiza undeva cumva candva un flagrant (clasic sau electronic). Doar asa se poate pune punct.
si eu am primit un msj din ala ca am castigat o dacia,lucru care m-a mirat pt ca nu participasem la niciun concurs…si mi-am dat seama ca e teapa ca na….de unde atata noroc pe capul meu?:))..asa ca aveti si voi grija…
Noi am avut grija si am anuntat Politia. Situl pirat a fost inchis pe un server, dar s-a deschis pe altul. Mai devreme sau mai tarziu escrocul va fi prins.
am promit si eu acelasi sms, doar ca de data asta fac trimitere pe http://www.orange-international.org. ciudat mi s-a parut ca primeam un sms pe numar de vodafone, de la un numar de cosmote, si faceau trimitere la orange.initial am crezut ca niste pustani vor sa-si incarce cartela. se pare ca premiul e mult mai mare. nu va lasati pacaliti.
Mi se pare ca este prea usor folosit numele unor marci mari…
Pagina voastra a fost clonata la aceasta adresa de niste tepari, care trimit sms-uri cum ca respectivul a castigat o Dacie Logan. Nr. lor de telefon este 0767971838. Pb. ca au mai multe nr. de telefon, iar adresa este
http://www.orange-international.org
pagina voastra clonata – am anuntat de mai multe ori politia si tot ce s-a putut face a fost inchiderea sitului pe un server, urmata invariabil pe redeschiderea pe alt server (in afara Romaniei).
Cred ca acest gen de tepe incepe sa fie fumat, iar acest gen de clonare sa se autoelimine.
am logan mcv dci;bucurie mare cind am plecat cu ea de la ipso otopeni si cred ca am sa ma bucur si mai tare cind am sa scap de ea.
de ce?scirtie motorulpe la 2500 de ture precum tranvaiul 45 cind intoarce la capat,
la servis alexandria zice sa merg cu ea asa [zice ca are un zgomot anormal, dar nu stie dela ce],[oare calculatorul dedecteaza si cind scirtie turbina?]
soglu viorel – se pare ca problemele de acest gen nu sunt din motor ci din transmisie. Am citit si eu pe un forum dedicat Logan.
de ce s-au pus motoare mici pe un logan
de ex pe un logan motor de 1,4 MPI.Este un motor mic pe o caroserie grea…si motorul se forteaza
toti care au logan 1,4Mpi nu sunt bcucurosi de el
un vecin s-a dus cu el la munte si nu am urcat o panta cu el care o poate urca si o dacie normala iar loganul nu poate asa cv
Eu cred ca sunt prost concepute
dorian – la lansare, am pus aceeasi intrebare chiar proiectantului francez al MCV. El a zis ca exista cerere pentru aceasta motorizare, intrucat nu toata lumea asteapta demaraj de la o masina spatioasa.
ce sa m-ai zic ca intru in disperare.nu am ajuns la 50000km si probleme m-ai rau ca la un .trabantcei de la srevice-uri isi bat joc de bani nostri da-ti pe ele.la 22600km am facut revizia la ei si au uitat sa-mi puna busonul la gura de umplere cu ulei.si am picat vinovat planutind in jur de 40mil vechi.ptr ca nu am verificat dupa ei.iar acum caci a iesit si din garantia de 18 luni trebuie sa desfac c.v vitezometrul nu m-ai arata
dogaru alexandru – la ce service au uitat sa puna busonul la ulei?
pina am platit avansul la dacia logan toata lumea draguta ,cica in 2 zile de la avans primesc si masina ,au trecut 10 zile si n-am primit-o inca ,cred ca inca nu au fabrica-o. sunt foarte dezamagit ,am fost aminat de citeva ori si rabdarea are si ea limite , daca intirzii cu rata asa cum fac ei cu clientul te bombardeaza cu penalitatile ,dar pe ei ,noi cum ii penalizam . rusine domnilor . mai bine luam un SH si nu-mi bateam capul cu birocratia imbecila din romania.
Daca aveti termene scrise pe contract, puteti sa cereti linistit banii inapoi. Dupa codul civil puteti pretinde chiar dublu inapoi. Cel mai simplu atac este prin protectia consumatorului.
feriti-va de leasing si mai ales de de OTPleasing care trimite facturi cu nemiluita si fara acoperiri si nu mai spun la ce cursuri valutare. sunt criminali oamenii ,au angajat incompetenti care-si bat joc de clienti. feritiva de OTP. sunt criminali.
Greu de facut diferente intre institutiile financiare din Romania. Toate au personal slab calificat.
sa traiti!!! fratilor si eu am un logan brek 1.5 dci 85cp!!! am ajuns cu el la 100km/h in 14.1s poate si mai putin ce sa zic se duce dar sa ii pui ceva in motorina si sa ii faci schimburile la timp filtru si alte chesti!!! ce imi place cel mai mult cand sunt pe sosea toti cand vad a dacie a il fac si nu au seanse se duce are splint bine cand zic ca ma face ma refer la soferi care fac diferente intre marci si nu motorizare!!! da!!! sincer sunt interesat sa o fac mai puternica ca motor nu vreau viteza ci splint asa frumos!!! stiti voi asa bagi picioru se lasa si iup a si plecat!!! folositi aditiv da dinala bun!!! dai un ban da face credetima!!! nu neaparat aditiv pentru viteza dar motorul se aude mai usor se acelereaza usor!!! a si mergeti cu ea turata nu o lasati sub 1500 rot intr-o treapta dauneaza turbinei!!! mereu peste 2000 2500!!! eu unu mis multumit!!! cel mai mult am loat 175km/h cu ea!!!
si? politia nimic? niste puncte, o amenda? he he 😀
fratilor am mici nemultumiri legate de nenorociti de oameni care scot loganul pe strada ne aranjat pus la munct!!! eu il am nou cand ma dus sa imi pun anvelope de iarna ce ziceti fratilor niste genti strambe pe ea!!! retineti lucru nou dar facut de roman!!!si de la ei avea o gramada de plumb pe roti!!! nesimtiti!!! si cica ei lucru nou!!! asta mia lasat un gust amar de uzina dacia!!!
salut vreau sa iau un mcv si intreb ce motorizare ar fi buna
nu exista raspunsuri corecte sau gresite la aceasta intrebare.
Mie personal mi-a placut motorul de 1.6 16valve 105 cai, care echipeaza si anumite versiuni de Megane.
Cred ca este cel mai bine adaptat pt MCV.
sorine eu miam luat un mcv 16+gpl,cred ca merita
salut loganul mcv are consumul real mai mare decat cel dat de producator.este sub motorizat.de 2 ori mi-sa aprins becul la motorina si dupa 2km sa oprit motorul.este adevarat.sunt masini pentru vest si est.vedeti site-urile de reclae franceze ca masinile arata altfel.preturile difera.p.s.lucrez la un institut de cercetari avand legatura directa cu fabricantu inclusiv Dir.Gen.si stiu multe dedesupturi.caroseria a fost proectata si pentru utilitara fara ai aduce modificari.costuri in plus.si apropo.nu ma injurati este prima data cand scriu pe calculator.
banuiesc ca aveti dieselul mic (de putere mica). Oricum, felicitari pentru debut 😀
salut,am un mcv 1,5 diesel si cate o data cand plec de pe loc are o mica tendinta sa vibreze,.de la ce ar putea fi?
Este un defect pacatos, poate avea multe cauze si nu cred ca poate fi identificat in orb.
Iertati-ma ca am ochelari de cal, dar sfatul meu este sa va adresati unui service specializat. Pe net riscurile sunt mari.
arcurile discului de ambreaj sunt dure si debraerea nu se face calm.este una din posibilitati.dar este bine sa consulti un service.
nu va mai dati cu parerea dac nu aveti un mcv in posesie!
am un mcv de 1,5 dci 70 cp de 2 ani. am avut multe masini: zafira, sharan, cady, pasat, megane, punto, fiat multipla etc.
am luat mcv de nou si va spun ca isi face banii! nu spun ca este mai bun sau mai slab decat celelalte, dar isi face toti banii!
atentie la ce vreti de la o masina: este de familie, lent, economic, stabil, silentios in interior. este o placere la drum lung.
are si dezavantaje: bancheta incomoda in spate, demaraj slab, dar este cea mai spatioasa masina din clasa ei. si va spun asta din practica!
nu sunt fan dacia, dar sunt absolut de acord cu brusolo.
Am un MCV 1,5 DCI 85 de cai si sunt foarte multumit de el.Depinde la ce-ti trebe.II o masina fiabila si mai linistita fata dece masina aveam inainte:Peugeot 205 GTI
am si eu un mcv de un an.sunt multumit de el dar am o problema
stie cineva de ce imi consuma 6,2mixt vara si 7,1 pe timp de iarna.mi se pare cam mult fata de datele tehnice date de fabrica
este 1.5 de 75 cp.
Absolut toate masinile au aceasta diferenta de consum intre iarna si vara. De la Mertan la Lastun. Nu trebuie sa va ingrijorati.
Rau este ca producatorul tranteste niste consumuri in manual, fara sa indice conditiile in care a fost obtinut si fara sa precizeze conditiile in care acesta poate varia sever:
– pe vreme rece,
-cu aer conditionat deschis
– cu geamuri deschise la viteze de peste 60 km/h
– pe drumuri cu relief variat
– la incarcarea masinii
– in ambuteiaje (ceea ce este altceva decat consumul intraurban) etc.
Sfatul meu este sa nu va stresati de ceea ce ati constatati. La felul in care ati prezentat dvs lucrurile, masina dvs nu este defecta.
am un logan mcv 1,6/16v de un an su un pic, am 60000km facuti cu el, merge bine, fuge si daca nu te dai la el consuma putin.
de curand am constatat ca fata de viteza aratata pe un gps, el arata cu 10% mai mult. la fel si kilometrajul…cam inregistreaza cu 5% mai mult (test facut pe autostrada soarelului, la 40km pe autostrada el a inredistrat 42)
a mai patit cineva asa ceva?
Fenomenul la care faceti referire se numeste popular „eroare de ceas” si este prezent la toate marcile.
Intotdeauna indicatoarele de tip ceas (vitezometre, manometre, etc) au precizie maxima la mijlocul scalei si eroare maxima in capat de scala.
Totusi, este bine sa tineti cont ca indicatia vitezometrului depinde si de presiunea din pneuri. O presiune mai mica induce afisarea unei viteze mai mari decat cea reala.