mart. 142011
 

General Motors pare sa fi uitat glontul trecut pe la ureche. Gigantul american are din nou suflu dupa ce a parcurs 4 trimestre consecutive „pe plus”. La polul opus, Europa nu defileaza victorios, Opel continuand sa aiba pierderi mari. Acesta este motivul pentru care Opel si-a propus o repozitonare agresiva in piata. Bun, dar cu ce bani? Raspuns bomba. Americanii vor plati o mica parte, iar grosul va veni de la dealerii Opel.

Chiar daca termenul limita de initiere a repozitionarii pe piata este destul de indepartat (iunie 2013) aceasta abordare poate pune probleme majore dealerilor din Romania, intrucat tara noastra inca se confrunta cu o criza economica acuta. Daca presiunea americana (via Russelsheim) nu va primi satisfactie, dealerii nu vor primi noile contracte de dealership.

Proiectul a fost prezentat oficial principalilor dealeri Opel, iar „aplauzele nu au fost deloc puternice”, apreciere facuta de o sursa Automobilwoche, preluata de ANE. Cu aceasta ordine de zi se va intruni la sfarsitul lunii martie asociatia dealerilor Opel din Germania. Daca in cadrul acestui eveniment nu se vor armoniza interesele distribuitorilor, Opel va avea o problema.

De fapt, INCA una…

  •  14 martie 2011
  •  Posted by
  •   Comentariile sunt închise pentru Repozitionare Opel pe banii dealerilor
  •   Editoriale
  •