iun. 182010
 

Am primit zilele trecute o propunere extrem de isteata din partea unei creaturi primitive, cu diploma in comunicare, dar fara nicio legatura cu realitatile jobului pentru care isi incaseaza salariul. O propunere care suna cam asa: – daca iti dau masina sa o conduci, astept in schimb sa vorbesti la radio despre ea. Sunt tentat sa cred ca a fost vorba doar despre obraznicie clasica, intrucat imi vine greu sa cred ca se poate aduna atat de multa prostie intr-un singur loc.

Pentru a schimba totusi tonul, dar si pentru a-l ajuta pe om sa inteleaga de ce marul lui Newton cade spre in jos si nu spre in sus, va voi povesti ceva, despre cum poti castiga imagine pe seama presei auto, chiar si in cazul unui dezastru. Este povestea unui jurnalist american al carui fiu a distrus o masina destinata testelor pentru presa.

Colegul canadian a impartasit recent publicului modul prin care fiul sau a distrus o supersportiva nou-nouta, scotand masina fix prin usa de la garaj, usa fiind inchisa. Copilul si-a bagat capul in birou si si-a intrebat tatal – foarte ocupat in mometul repectiv – daca poate sa-i arate prietenului sau linia de sunet de la noua masina. A primit ok.

Nu trebuie sa fii proprietar de OZN ca sa-ti dai seama ca doar jucandu-te la instalatia de sunet n-ai cum sa trimiti masina in usa de la garaj. Povestea reala este ca fiul lui Cheney nu a fost instruit corect cum sa foloseasca transmisia manuala a unei masini, dar s-a priceput suficient cat sa o faca lata.

Pentru a pune masina in miscare a inteles ca trebuie sa apese pedala de ambreiaj si sa apese butonul start. Din nefericire, nu a retinut si partea a 2a a actiunii, in care – daca eliberezi ambreiajul unei masini cu motor de 500 de cai – aceasta se va misca si o va face in forta!

Pana la urma, involuntar, s-a nascut o poveste care a facut inconjurul lumii. Daca langa asta veti pune si detaliul ca pustiul nu a patit absolut nimic, vom descoperi o forma de publicitate imposibil de cuantificat in bani.

(Porsche 911 Turbo din foto este masina distrusa in realitate de copilul jurnalistului. Nu exista nicio legatura intre vreun angajat al acestei marci si pitecantropul la care am facut referire la inceputul articolului.)