Acasă Editoriale Vulcanizari pe trotuare cu acordul RAR

Vulcanizari pe trotuare cu acordul RAR

3

Multi comercianti va invita sa alegeti automobile modern echipate, invocand argumentul suprem, calitatea constructiva. Insa in Romania nu masinile sunt problema cea mare, ci drumurile si serviciile auto. In referire la cele din urma, am constatat cu tristete ca unul din cele mai slabe servicii auto din Romania este cel de vulcanizare.

Vulcanizarile serioase sunt foarte putine si doar o mica parte dintre acestea isi desfasoara activitatea intr-un spatiu corespunzator. In Bucuresti, numaram pe degetele de la o mana vulcanizarile non-stop. Daca ai o pana noaptea, poti merge pe janta chiar si 10 km pana gasesti o vulcanizare deschisa.

Personalul din majoritatea vulcanizarilor de cartier este in continua schimbare. Inlocuirile frecvente de personal contribuie la mentinerea calitatii serviciilor in urma cu 30 de ani. In vulcanizarile „de trotuar” lucreaza in general necalificati, carpaci badarani care te abordeaza la „per tu” in timp ce isi scarpina mancarimile de sub slit.

Insa trebuie stiut ca toate aceste centre (si fauna aferenta) lucreaza cu aprobarea RAR, exact la fel cum functioneaza si vulcanizarile respectabile. Registrul Auto Roman este cel care le-a dat dreptul sa lucreze pe genunchi, la standarde underground. Vulcanizari in care risti sa ti se stranga roata de n-o mai desfaci niciodata, asa cum ti se poate schimba anvelopa fara sa ti se curete janta, astfel incat in 24 de ore faci pana din nou.

Nu mai punem la socoteala „consultanta” in urma careia baiatul de la vulcanizare iti explica ce afacere buna faci daca iti iei anvelope chinezesti sau SH. Sau ca uneori este incurcata circulatia pietonilor. Toate acestea se intampla cu acordul scris dat de RAR.

Articole similare

Editoriale

Oare ce parere au cititorii de Arici Pogonici despre Dacia ?

Premiile oferite de presa clientilor de publicitate nu sunt intotdeauna penibile. Daca...

Editoriale

Contabilii ucid piata auto

Industria auto se indreapta spre o „glaciatiune” economica. Criza din Lumea Libera...

Editoriale

Cate anvelope de iarna sunt obligatorii, 2 sau 4?

Asa cum cel mai probabil deja ati aflat, anvelopele de iarna au...

Editoriale

Citroen si Brigitte Bardot

Citroen a luat decizia ca linia DS sa concureze in viitor segmentele...