oct. 102009
 

ad-michelin-sua Michelin a lansat prima sa campanie publicitara la nivel mondial. Noul slogan al campaniei – “Anvelopa potrivita schimba totul” – este conceput pentru a prezenta avantajele anvelopelor Michelin in mass-media din intreaga lume. In conditiile unui mediu de afaceri din ce in ce mai competitiv, Michelin a decis sa lanseze o campanie globala neconventionala menita sa explice consumatorilor beneficiile pe care le prezinta anvelopele Michelin.

Anvelopele Michelin asigura o mai mare capacitate de franare, un consum mai eficient de carburant si dispun totodata de o durata de viata mai mare. Campania organizata de Michelin are rolul de a demonstra ca, prin folosirea anvelopei potrivite, se reduce consumul de carburant, se imbunatatesc conditiile de siguranta si se creste durata de viata a benzii de rulare.

poster-michelin-sua Incorporand traditia publicitara Michelin – posterele din prima jumatate a secolului XX care au avut un impact extrem de puternic – noua campanie publicitara se bazeaza pe o prezentare complet animata. In cadrul acestei campanii, Bibendum – renumitul Omulet Michelin – apare intr-o lume in intregime animata. In calitatea sa de ambasador Michelin, Bibendum vine in ajutorul conducatorilor auto aflati in impas, inlocuindu-le anvelopele deteriorate cu anvelope Michelin pe care le desprinde din el insusi.

Campania care se desfasoara la nivel mondial va fi initial lansata in SUA si ulterior in alte 55 tari – la inceputul anului 2010 in Europa si in Asia si apoi in Africa, Orientul Mijlociu, India si America de Sud. Campania a fost lansata in SUA la data de 7 Octombrie in aparitii televizate, in presa scrisa si pe internet. Concept TBWA, noua campanie reflecta angajamentul Michelin de a-si mentine pozitia de lider de piata.