Dupa ce a dezvaluit in urma cu un an Active Wheel (Roata Activa – vezi foto), Michelin a continuat aventura sa electrica, concentrandu-se asupra anvelopei in sine, a pneului dedicat masinii electrice. Pneu dedicat exclusiv automobilului electric? Ce poate fi atat de „electric” la o simpla bucata de cauciuc? Sa fie oare vorba despre un truc de marketing? Nicidecum. Daca anvelopele absorb circa 20% din energia unui automobil clasic in timpul deplasarii, Michelin a descoperit ca in cazul automobilului electric acest procent poate urca pana la 40%. La fel de importante pentru producatorul francez sunt si alte particularitati ale automobilului electric, zgomotul mic la rulare si autonomia bateriei.
In consecinta, Michelin a dezvoltat un pneu mai bine adaptat pentru vehiculul electric. Diametrul sau este mai mare, iar banda de rulare mai ingusta, pentru a minimiza rezistenta la inaintare. In asociere cu ingustarea grosimii laterale (a distantei dintre janta si carosabil), marirea diametrului reduce numarul de rotatii ale anvelopei pentru a parcurge aceeasi distanta, fiind totodata limitate deformarile flancurilor. Acest lucru confera noii anvelope si o longevitate mai mare.
Rezistenta la rulare a fost redusa si datorita unei noi amprente a anvelopei, a desenului benzii de rulare. Noul desen se compune din caneluri longitudinale inguste si ramificatii suficient de adanci pentru a permite evacuarea apei. Aceste caneluri sunt de tipul cu pas variabil, un alt detaliu important pentru reducerea zgomoturlui de rulare.