Hyundai este fara indoiala intr-o crestere extraordinara a reputatiei sale in ultimii ani, iar acum iscusinta antreprenoriala si eficienta muncii au condus in primul semestru de vanzari al anului 2009 la obtinerea pozitiei a 4-a in lume printre constructorii auto. Mai exact Hyundai-Kia Automotive Group a batut Ford cu 8.000 de vehicule si a ajuns in urma Toyota, GM si Volkswagen.
Daca cifrele pot lasa ceva loc de interpretari de cand s-au combinat cu Kia, dar au esuat sa o faca cu alti constructori precum Nissan si Renault, Hyundai peste Ford este un aspect definitiv. Sunt vesti excelente pentru Hyundai, ale caror vehicule au suferit o transformare radicala de la stanjenirea zilnica/rememorari ale neajunsurilor personale la un loc respectabil pe sosea.
Iata clasamentul vanzarilor mondiale pe marci, la sfarsitul primului semestru din 2009:
TOP 10 | unitati vandute | |
1 | Toyota | 3,564,105 |
2 | General Motors | 3,552,722 |
3 | VW | 3,100,300 |
4 | Hyundai-Kia | 2,153,000 |
5 | Ford | 2,145,000 |
6 | PSA Peugeot-Citroen | 1,586,900 |
7 | Honda | 1,586,000 |
8 | Nissan | 1,545,976 |
9 | Suzuki | 1,152,000 |
10 | Renault | 1,106,989 |