apr. 072009
 


Frumusetea este chiar mai greu de exprimat decat fericirea”, spunea scriitoarea Simone de Beauvoir. Laguna Coupe si Megane Coupe, cele doua modele Renault lansate in Romania, reusesc sa exteriorizeze frumusetea senzatiilor traite de pasageri.

Satisfactia calitatii, confortul si ergonomia care invaluie ocupantii, serenitatea oferita de cel mai inalt nivel de siguranta si entuziasmul pentru performantele dinamice se transmit mai departe prin ceea ce devine atitudine la noua gama Renault: puterea de seductie.

Renault Megane Coupe ofera placere de a conduce, fiind in acelasi timp un automobil ideal pentru utilizarea cotidiana. Materialele de inalta calitate si echipamentele sunt cele asociate de regula segmentelor superioare.

Spectaculos si irezistibil, noul model se evidentiaza prin designul sau atat in cadrul familiei Megane cat si in raport cu concurenta. Performantele in materie de tinuta de drum sunt pe masura aspectului sau, trenul de rulare constituind un progres important in raport cu generatia precedenta.

Siguranta ramane o prioritate, noul model oferind aceiasi senzori dubli laterali de impact si dispunand de airbaguri cu doua camere pentru torace/bazin utilizate pentru prima data de Laguna III. Combinatia de instrumente analogice si digitale constituie de asemenea o premiera pentru segmentul C. Obiect al pasiunii pentru toti amatorii de stil si performanta, noul Megane Coupe apare si in ultima versiune a seriei de jocuri video “NEED FOR SPEED”. Pretul de pornire este 14.350 euro cu TVA, pentru versiunea Dynamique 1,6 16V 110 CP.

Renault Laguna Coupe, descendent al conceptului Fluence lansat la evenimentul Luis Vuitton Classic din Anglia, beneficiaza de toate tehnologiile segmentului Premium din care face parte si se bazeaza pe platforma Laguna III.

Noul model este rezultatul dorintei de a realiza un coupe modern si atemporal. S-a acordat deosebita atentie proportiilor vehiculului si echilibrului general al acestuia, astfel incat simplitatea formei, caracteristica definitorie a traditiei coupe, sa se combine cu liniile fluide, garantand o frumusete imuna la schimbarile modei.

Aceasta putere de seductie presupune si o tehnologie de exceptie. Pentru a se obtine formele partii din spate, haionul s-a realizat din SMC (Sheet Moulding Compound), un material compozit foarte flexibil, care poate fi modelat cu mai multa usurinta.

Conceptia elementelor laterale ale caroseriei a necesitat aplicarea unui mecanism gat-de-lebada de deschidere a portbagajului, care permite portbagajului sa se ridice separat de luneta.

Aceasta constrangere a dat nastere unui brevet: o structura inovatoare care adaposteste sistemul de rulare a centurilor de siguranta si mecanismul gat-de-lebada in acelasi spatiu redus din partile laterale ale caroseriei. Astfel s-a obtinut si un portbagaj foarte generos: 393 litri.

Pretul de pornire este 27.700 euro cu TVA, pentru varianta de motorizare pe benzina 2,0 Turbo CVA.