MX-5 etaleaza de acum un design mai sportiv si mai dinamic, gratie unui binevenit facelift pentru a treia generatie a roadster-ului japonez. Partea frontala integreaza elemente complet redesenate – spoilerul, grila radiatorului, blocurile optice si farurile de ceata, toate avand un aspect mai agresiv.
Interiorul masinii a fost restilizat pentru un plus de confort si de ergonomie. Cadranele ceasurilor de bord au fost schimbate, iluminarea display-ului informativ este acum in culoarea rosie, iar materialele utilizate la confectionarea bordului sunt de calitate superioara.
Mazda MX-5 facelift va dispune de doua motorizari pe benzina, de 1,8l si de 2l. Primul motor genereaza 126 CP si prezinta un consum mediu combinat de 7l/100 km (cu 4% mai putin decat versiunea precedenta), iar cel de-al doilea produce 160 CP si inregistreaza un consum mediu combinat de 7,4l/100km (cu 4% mai scazut).
Mazda estimeaza ca 80% dintre unitatile vandute vor fi in versiunei roadster coupe (cu hard top), in timp ce 20% dintre cumparatori vor opta probabil pentru versiunea soft top.
Plaja de preturi va fi delimitata intre 18.400 € si 27.200 €, toate taxele incluse.
Alte caracteristici:
DIMENSIUNI
|
||||
Soft Top | Roadster Coupe | |||
Lungime | mm | 4.02 | 4.02 | |
Latime | mm | 1.72 | 1.72 | |
Inaltime | mm | 1.245 | 1.255 | |
Ampatament | mm | 2.33 | 2.33 | |
Garda la sol | mm | 136 | 136 | |
MOTORIZARI si PERFORMANTE
|
||||
MZR 1.8 | MZR 2.0 | MZR 2.0 | ||
5 viteze manual | 5-viteze manual /6-viteze manual | 6-viteze automat | ||
Viteza maxima | km/h | 194 | 212 / 213 | 192 |
Acceleratie 0-100 km/h | sec. | 9,9 | 7,6 / 7,6 | 8,5 |
Consum urban | l/100 km | 9,5 | 10,1 / 10,5 | 10,9 |
Consum extraurban | l/100 km | 5,5 | 5,8 / 5,9 | 6,1 |
Consum mixt | l/100 km | 7,0 | 7,4 / 7,6 | 7,9 |
Emisii de CO2 (combinat) | g/km | 167 | 177 / 181 | 188 |
Greutate minima fara sofer | kg | 1.075 | 1.080 / 1.090 | 1.1 |
Greutate maxima admisa | kg | 1.375 | 1.375 / 1.375 | 1.375 |