Sistem de transmisie a miscarii mecanice.
Este plasat intre cutia de viteze si roti. Sistemul permite invartirea cu viteze diferite a rotilor in curbe, evitand derapajul acestora. Ele pot fi echipate cu sistem de autoblocare, adica un sistem care pastreaza aderenta rotilor la carosabil in momentul accelerarii (sistem antipatinaj).
As dori sa stiu care ar fi diferenta de pret la un autoturism mediu ( Logan, Fiat Linea,etc) daca s-ar monta din fabricatie un diferential de tip Torsen sau echivalent ca functie.
Mi-e teama ca nu am inteles exact intrebarea dvs.. Modelele indicate de dvs. NU pot fi livrate cu diferential Torsen.
Daca doriti cumva doar sa facem o discutie abstracta, fara legatura cu industria auto reala, apreciez ca o eventuala montare a unui astfel de diferential ar creste pretul modelelor respective cu aprox. 1000-1500 euro (fara taxe).
Precizez ca este doar o parere personala, bazata pe specularea unor capete de informatie. Costurile reale sunt secrete pentru fiecare constructor.
Daca am inteles gresit intrebarea dvs, imi cer scuze si va rog sa reformulati.