sept. 262006
 

Patrick Pelata - Renault„Renault va urca pe scara, fara a incerca sa devina o marca de lux”, spune Patrick Pelata, seful planului de productie Renault. Ca parte a planului lui Carlos Ghosn’s „Angajamentul Renault 2009” prezentat in februarie, Renault tinteste sa dubleze vanzarile vehiculelor cu preturi peste €27,000. Renault trebuie sa vanda mai multe Laguna pentru a-si atinge targetul de vanzari in pragul de pret dorit, oficialul francez precizand ca Renault nu are nevoie de o masina in segmentul de lux…

„Nu avem crossovere. De ce n-am avea unul intre €30,000 si €40,000?” a spus Pelata. „Acesta este teritoriul unde Renault vrea sa se joace. Nu la €50,000 sau peste”. Marca Renault este cunoscuta in mintile consumatorilor pentru: securitate si siguranta, comfort, cost de folosire scazut si pentru conceptul „being well together” („ne este bine impreuna”).

Prin asta cei de la Renault inteleg, vehicule potrivite pentru familie, ca Megane Scenic si Espace. „Renault este mai aproape de sintagma -masina prietenoasa-, mai aproape de ceea ce inseamna caldura familiei” a continuat Pelata. Renault va repozitiona brandul abia atunci cand va avea modele care sa sustina noua imagine.