Kia Motors a semnat cu Rafael Nadal. Pentru cel putin doi ani, jucatorul spaniol va actiona ca ambasador global al marcii. Nadal, in virsta de doar 20 ani, va aparea in campaniile de publicitate ale brandului coreean si va ajuta promovarea marcii prin participarea la diverse evenimente Kia, inclusiv principalele saloane internationale. Actualul contract nu este o premiera absoluta, intrucat Nadal a mai reprezentat imaginea Kia in publicitate, dar limitat la piata spaniola. Parteneriatul din Spania a imbunatatit semnificativ performantele Kia din ultimii 2 ani, iar acest succes a condus la globalizarea colaborarii.
Jung-Moon Park, vicepresedintele Kia Motors, nu si-a ascuns satisfactia acestei lovituri de imagine: – „Incercam sa dezvoltam si sa imbunatatim continuu marca Kia prin asocierea cu turnee de tenis de clasa mondiala ca Australian Open si Davis Cup. Rafael Nadal, cu dinamica si senzationala sa prestatie pe terenul de tenis, este partenerul perfect pentru promovarea valorilor marcii noastre„. La randul sau, Rafael Nadal a spus ca este incantat sa beneficieze de oportunitatea reprezentarii imaginii unui producator auto de clasa mondiala. „Voi incerca sa promovez cit mai bine marca Kia, prin continuarea imbunatatirii performantelor mele in teren„.
Sloganul Kia este „The power to surprise”, iar spaniolul ofera cea mai potrivita imagine pentru acest slogan. Rafael Nadal a debutat la doar 16 ani si a castigat 10 titluri inainte sa atinga virsta de 20, o realizare unica in era Open-urilor. A cistigat French Open in 2005 si 2006, performand un record de 60 victorii consecutive pe zgura. In 2004, Nadal a devenit erou national in Spania, conducind spre victorie echipa nationala de Cupa Davis.