oct. 052006
 

Dacia Logan MCV este noul model lansat la Paris, inspirat din conceptul Steppe, dar cu o versiune finala considerata de multi „prea departe fata de concept”. Vom testa Logan Break (parca suna mai misto asa…)saptamana viitoare si vom adauga acestui material un altul, in care va vom impartasi impresiile. Pana atunci, va oferim pe Totalauto.ro datele tehnice ale Logan MCV (informatii primite exclusiv de la producator).

DIMENSIUNI:

VOLUM PORTBAGAJ
(litri)
versiune 5 locuri
700
versiune 7 locuri
198
PLAN COTE
(mm)
A – Ampatament
2905
B – Lungime
4450
C – Consola fata
769
D – Consola spate
769
E – Tren fata
1481
F – Tren spate
1458
G – Latime (cu retrovizoare)
1993
H – Inaltime gol /cu bare de pavilion
1640 /1674
J – Inaltime la prag gol
564
K – Garda la sol incarcat
160
L – Lungime habitaclu
(pedalier / rand 2 / rand 3)
1678 /2573
M – Latime la nivelul coatelor fata
1407
M1 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 2)
1432
M2 – Latime la nivelul coatelor spate (rand 3)
1192
N – Latime la nivelul bandourilor fata
1388
N1 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 2)
1421
N2 – Latime la nivelul bandourilor spate (rand 3)
1287
P1 – Garda la pavilion pentru locurile fata
954
P2 – Garda la pavilion rand 2
934
P3 – Garda la pavilion rand 3
871
Y – Latimea accesului la portbagaj in partea superioara
1047
Y3 – Latimea interioara intre pasajele rotilor pe mocheta
1009
Z1 – Lungimea de incarcare maxima
1500
Z2 – Inaltimea portbagajului
906
Z3 – Lungimea de incarcare minima
450

DATE TEHNICE:

MOTOR
BENZINÄ‚
DIESEL
K7J
K7M
K4M
K9K
Tip cutie de viteze
BVM
BVM
BVM
BVM
Nivel de depoluare
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Euro 4
Numar de locuri
5
5 (7)
5 (7)
5 (7)
Tip motor
K7J 710
K7M 710
K4M 690
K9K 792
Cilindree (cm 3)
1 390
1 598
1598
1 461
Alezaj x cursa (mm)
79,5 x 70
79,5 x 80,5
79,5 x 80,5
76 x 80,5
Numar de cilindri
4
4
4
4
Raport volumetric
9,5
9,5
9,8
17,9
Numar total de supape
8
8
16
8
Putere maxima kW CEE / CP
55 / 75
64 / 90
77 / 105
50 / 70
Regim putere maxima (rot/min)
5 500
5 500
5 750
4 000
Cuplu maxim Nm CEE (m.kg)
112
128
148
160
Regim cuplu maxim (rot/min)
3 000
3 000
3 750
1 700
Tip de injectie
MPI
MPI
MPI
Directa – Common Rail+Multiinjectie
Alimentare
Aer
Aer
Aer
Turbocompresor + Schimbator aer-aer
Carburant
Benzina
Benzina
Benzina
Diesel
Catalizator
S
S
S
S
Tip
JH1
JH3 (JR5)
JR5
JR5
Numar de trepte AV
5
5 (5)
5
5
Viteza (km/h) la 1 000 rot/min in treapta 1
7,24
7,24 (6,78)
6,78
7,89
in treapta a 2a
13,18
13,18 (12,34)
12,34
14,36
in treapta a 3a
19,37
19,37 (19,12)
19,12
22,25
in treapta a 4a
26,21
26,21 (26,01)
26,01
30,27
in treapta a 5a
33,94
33,94 (31,79)
31,79
39,16
Raza de bracaj intre trotuare (m)
11,25
Numar de ture de volan (directie manuala/directie asistata)
4,5 / 3,2
Tip punte AV
Pseudo-McPherson cu brat triunghiular
Tip punte AR
In H cu profil deformabil si epura programata si arcuri elicoidale
Jante de referinta
6,0 J 15
Pneuri de referinta AV/AR
185/65 R 15
FRANARE
Tipul circuitului de franare
Hidraulic, dublu circuit fata/spate in X
ABS Bosch 8.0
Optional in functie de versiune
Repartitor electronic de franare
Pt. versiunile cu ABS
AV : discuri in mm
259
AR : tamburi in toli
8"
Viteza maxima (km/h) 155 167 (167) 174 (174) 150 (150)
0-100 km/h (s) 15.60 13.40 (13.70) 11.80 (12.10) 17.70 (18.00)
1 000 m DA (s) 36.90 35.00 (35.20) 33.60 (33.80) 38.80 (39.00)
AERODINAMICA‚
Cx
0,36
CONSUM norme CEE nr. 99/100 (in l/100 km)
CO 2 (g/km)
179
184 (189)
178 (178)
140 (140)
Conditii urbane
10,0
10,4 (10,6)
9,8 (9,8)
6,2 (6,2)
Conditii extra-urbane
6,2
6,3 (6,5)
6,3 (6,3)
4,8 (4,8)
Mixt
7,6
7,8 (8,0)
7,5 (7,5)
5,3 (5,3)
CAPACITATE
Rezervor de carburant (l)
50
MASE (kg)

GOM (Gol, in ordine de mers)
1165
1165 (1195)
1195 (1225)
1205 (1245)
GOM pe puntea fata
650
650 (660)
680 (690)
700 (715)
GOM pe puntea spate
515
515 (535)
515 (535)
505 (530)
Masa maxima autorizata (MMAC)
1740
1740 (1810)
1770 (1840)
1796 (1860)
Total rulant (MTR)
2650
2650 (2650)
2650 (2700)
2700 (2700)
Sarcina utila (CU)
515
515 (555)
515 (555)
515 (555)
Masa maxima cu remorca cu franare
1300
1300 (1300)
1300 (1300)
1300 (1300)
Masa maxima cu remorca fara franare
620
620 (635)
635 (650)
640 (660)

  134 comentarii despre “Dacia Logan MCV (fise tehnice complete)”

  1. sorine eu miam luat un mcv 16+gpl,cred ca merita

  2. salut loganul mcv are consumul real mai mare decat cel dat de producator.este sub motorizat.de 2 ori mi-sa aprins becul la motorina si dupa 2km sa oprit motorul.este adevarat.sunt masini pentru vest si est.vedeti site-urile de reclae franceze ca masinile arata altfel.preturile difera.p.s.lucrez la un institut de cercetari avand legatura directa cu fabricantu inclusiv Dir.Gen.si stiu multe dedesupturi.caroseria a fost proectata si pentru utilitara fara ai aduce modificari.costuri in plus.si apropo.nu ma injurati este prima data cand scriu pe calculator.

  3. banuiesc ca aveti dieselul mic (de putere mica). Oricum, felicitari pentru debut 😀

  4. salut,am un mcv 1,5 diesel si cate o data cand plec de pe loc are o mica tendinta sa vibreze,.de la ce ar putea fi?

  5. Este un defect pacatos, poate avea multe cauze si nu cred ca poate fi identificat in orb.

    Iertati-ma ca am ochelari de cal, dar sfatul meu este sa va adresati unui service specializat. Pe net riscurile sunt mari.

  6. arcurile discului de ambreaj sunt dure si debraerea nu se face calm.este una din posibilitati.dar este bine sa consulti un service.

  7. nu va mai dati cu parerea dac nu aveti un mcv in posesie!
    am un mcv de 1,5 dci 70 cp de 2 ani. am avut multe masini: zafira, sharan, cady, pasat, megane, punto, fiat multipla etc.
    am luat mcv de nou si va spun ca isi face banii! nu spun ca este mai bun sau mai slab decat celelalte, dar isi face toti banii!
    atentie la ce vreti de la o masina: este de familie, lent, economic, stabil, silentios in interior. este o placere la drum lung.

  8. are si dezavantaje: bancheta incomoda in spate, demaraj slab, dar este cea mai spatioasa masina din clasa ei. si va spun asta din practica!

  9. nu sunt fan dacia, dar sunt absolut de acord cu brusolo.

  10. Am un MCV 1,5 DCI 85 de cai si sunt foarte multumit de el.Depinde la ce-ti trebe.II o masina fiabila si mai linistita fata dece masina aveam inainte:Peugeot 205 GTI

  11. am si eu un mcv de un an.sunt multumit de el dar am o problema
    stie cineva de ce imi consuma 6,2mixt vara si 7,1 pe timp de iarna.mi se pare cam mult fata de datele tehnice date de fabrica
    este 1.5 de 75 cp.

  12. Absolut toate masinile au aceasta diferenta de consum intre iarna si vara. De la Mertan la Lastun. Nu trebuie sa va ingrijorati.

    Rau este ca producatorul tranteste niste consumuri in manual, fara sa indice conditiile in care a fost obtinut si fara sa precizeze conditiile in care acesta poate varia sever:

    – pe vreme rece,
    -cu aer conditionat deschis
    – cu geamuri deschise la viteze de peste 60 km/h
    – pe drumuri cu relief variat
    – la incarcarea masinii
    – in ambuteiaje (ceea ce este altceva decat consumul intraurban) etc.

    Sfatul meu este sa nu va stresati de ceea ce ati constatati. La felul in care ati prezentat dvs lucrurile, masina dvs nu este defecta.

  13. am un logan mcv 1,6/16v de un an su un pic, am 60000km facuti cu el, merge bine, fuge si daca nu te dai la el consuma putin.
    de curand am constatat ca fata de viteza aratata pe un gps, el arata cu 10% mai mult. la fel si kilometrajul…cam inregistreaza cu 5% mai mult (test facut pe autostrada soarelului, la 40km pe autostrada el a inredistrat 42)
    a mai patit cineva asa ceva?

  14. Fenomenul la care faceti referire se numeste popular „eroare de ceas” si este prezent la toate marcile.

    Intotdeauna indicatoarele de tip ceas (vitezometre, manometre, etc) au precizie maxima la mijlocul scalei si eroare maxima in capat de scala.

    Totusi, este bine sa tineti cont ca indicatia vitezometrului depinde si de presiunea din pneuri. O presiune mai mica induce afisarea unei viteze mai mari decat cea reala.