mart. 132009
 

noua-dacia-logan-mcv In cadrul unei conferinte de presa dedicata prezentarii rezultatelor financiare pe anul 2008, Dacia a anuntat in premiera ca va echipa modelele Logan, Sandero si MCV si cu cutii de viteza automate.

Noutatea este absoluta in plan istoric pentru marca Dacia, anul 2009 fiind primul in care o masina construita la Mioveni va beneficia de o cutie automata de viteze. Destinatia principala pentru Daciile cu cutie automata de viteze va fi lumea araba.

In aceeasi conferinta de presa, Dacia nu a ratat ocazia sa se laude oficial cu locul 5 ocupat in „Top 100 Fiabilitate” (pe marci) realizat luna trecuta de publicatia franceza „L’Automobile”. In opinia cititorilor acestei publicatii, singurele masini din lume mai fiabile decat Dacia ar fi doar Subaru, Kia, Porsche si Honda.

Deoarece mai multe sondaje au relevat ca cititorii TotalAuto sunt preponderent fani ai masinilor germane, autorul prezentului articol ii roaga (printre sughituri) pe cititori sa nu traga in mesager…

  23 comentarii despre “Dacia mai fiabila decat masinile germane”

  1. fara cuvinte…probabil ca si laguna este mult mai slaba, dar am auzit si de la directori de flote ca sunt multe alte marci de care sunt foarte multumiti…intamplarea face ca stiu bine o flota de 43 auto peugeot partner si un MCV care a avut mai multe probleme (este drept minore, gen sigurante, stergatoare, halogen cu apa, etc) decat toate peugeoturile la un loc. Sigur este doar intamplare.
    Acum nu sunt rele daciile (pentru pretul lor) dar nu cred ca este cazul sa te compari ca devii penibil, putina modestie nu strica in mod cert….

  2. de acord cu comentariul.

    ar fi de adaugat ca publicatiile auto traiesc din bugetele marilor constructori. de aceea consider ca nu este deloc ok ca presa sa dea premii unor sponsori potentiali.

    nu zic ca ar fi incorecte astfel de clasamente, ci doar ca nu sunt credibile. de ce topul de fiabilitate arata diferit in UK, Franta si Germania?? Sunt aceleasi piese, (aproape) aceleasi motoare…

  3. Fiabilitatea e data de starea drumurilor. Nu aveti cum sa comparati o Dacie in Romania cu una in Germania, Franta …etc

  4. comparatia nu includea Romania.

  5. adicatelea e mai fiabila decat RENAULT? firma-mama, care a conceput si construit Loganurile folosind tehnica lor ? si inca o tehnica la „second hand” ? e mai fiabila Dacia decat Renaultul care a „modernizat Uzina Dacia, a introdus-o in secolul XXI, dintr-o uzina vetusta” ??? care e pana la urma adevarul, ca amandoua concomitent NU SE POATE!

  6. sper sa nu gresesc, dar Renault a iesit pe 15 😀

  7. pai ce nevoie mai avem dragilor de codasii astia de la Renault ?!?! auzi tu la ei pretentii, ca cica vin ei sa investeasca nu stiu cate sute de milioane de euro in fabrica noastra ! da’ ce nevoie are Dacia de pierdantii astia de la Renault si de banii lor mizeri ??? eventual mergem noi la ei si le aratam cum se fac masinile ca nu degeaba avem pozitie in top … AM ZIS !!!

  8. Stiti unde sta fiabilitatea loganului la nemti:2500 rabla+2500 salarul pe o luna si si-a luat neamtul masina noua,o tine un an doi si dupa care tot mai ia vre-o 3000 pe ea tot de la romani. Noi romanii de rand an cat timp putem lua un logan cu banii chash??

  9. Domnilor, atentie la nuante. Este un loc 5 in termeni de FIABILITATE, nicidecum raport calitate pret, fezabilitate sau mai stiu eu ce alte fasuri de marketing.

    Fiabilitate. Dacia se strica mai rar decat VW sau Audi… Cam asa s-ar traduce topul din L’Automobile.

  10. Poate fiindca Dacia sta mai slab la capitolul dotari si electronica!

  11. Loganul n-are nici senzor la centurile de siguranta airbagurile se deschid chiar daca acestea nu sunt cuplate.

  12. janos-istvan – asa cum spuneam si mai devreme, meseria presei este sa scrie, nu sa faca sondaje si sa dea premii.

    Marca Dacia va fi a 5a in lume in termeni de fiabilitate, abia dupa ce o firma specializata (si suficient de credibila) in crcetarea de piata, va ajunge la aceasta concluzie.

    Stiti ca 90% din pubicatiile si emisiunile din Romania dau premii constructorilor si importatorilor? Unele dintre acestea sunt exploatate in strainatate…

  13. Da stiu -cel putin de premiul Aurel Persu ref.la aerodinamicitatea masinii oferit anul aceasta lui Insignia,de care tin cont si ceilalti producatori din domeniu

  14. Parerea mea e ca topul e gresit. E imposibil ca Dacia sa fie mai fiabila decat Mercedes sau Bmw. Pai un Mercedes cu 2-3sute de mii de km nu are mari semne de uzura in timp ce la Logan dupa 50.000km se sterge volanul, schimbatorul si se duce vopseaua de pe comutatorul de lumini. Am avut logan si l-am vandut la 60.000km ,de-aia spun, singurele probleme au fost un brat si consumabilele dar kiometrii se simteau la masina. In plus a inceput sa scartaie bordul si mi s-a zis ca necesita restrangerea suruburilor, operatiune in valoare de 150lei. La ce masini germane ati mai auzit asa ceva???

  15. Sa prezinte Dacia in conferinta de presa un top gresit?! 😀 Repet – „in conferinta de presa”, nu pe hol la o cafea sau prin „telefonul fara fir”. Direct si oficial.