apr. 012008
 


Ultima zi a lui Martie 2008 a adus un proiect de taxa auto (in prima lectura la Guvern), proiect pe care vi-l oferim la download.

Puteti downloada a treia varianta a taxei de aici.

Foarte curand vom publica un calculator nou pentru aceasta taxa. Pana atunci, daca aveti anumite opinii, puteti considera deschisa dezbaterea…

  116 comentarii despre “Noua taxa auto – a 3-a formula a iesit la lumina”

  1. NOUA FORMULA PE MINE MAI MULT MA INCURCA.ASTEPT COMENTARII.
    Vreau sa cumpar un Audi A3 1.8 din 97(euro 2) de la cumnatul meu din Spania. pret 3000E.Merg cu numere de Spania pana in max. 03.2009(am toate asigurarile+declaratie notariala).Intre timp strang bani de inmatriculare.
    O inmatriculez dupa iulie 2008 si platesc conf. noii formule 1247Euro.(fata de 3600E pana acum)
    Mai platesc drumul lui pana aici + altele :cca 500E.
    Total cca 5000E.
    Masina arata bine ,el o are de un an (clima automata,trapa,jante aliaj, etc)
    SAU SA-MI IAU UN GOLF 4 1.4 benzina din 2001-2002 E4 garantat pret cca 7500E
    CE ZICETI

  2. AM UITAT SA SPUN PRINCIPALUL AVANTAJ DACA IUA AUDI-ul:
    banii se dau in sase rate iar ca sa-mi iau GOLFUL TREBUIE SA MA IMPRUMUT LA BANCA 5000E

  3. AUDI!!!

  4. VALI ENACHE – A3 de 11 ani sau Golf de 6 ani? Eu sunt 100% pentru Golf. Este mai tanar cu 5 ani… CINCI!

  5. Si creditul la banca e tot de CINCI. MII. 🙂
    Cu tot cu dobinzi ajungi sa platesti de-ti sar capacele de la golf. E jale! Hotie ca si cu taxa!

  6. „Hotia” bancilor nu e inventie romaneasca. E de import. Tehnologie vestica… :mrgreen:

  7. „hotia” bancilor de dincolo nu se compara cu a noastra …

  8. Sigur nu îi va păcălii pe cei din CE. Avem doar părerea dl prim ministru. Sunt absolut sigur ca nu Å£ine această nouă taxă ÅŸi mai devreme sau mai târziu aceasta va fi eliminată. Dl Tăriceanu va rămâne cu mulÅ£i bani dar cu buza umflată ÅŸi cu un nume în istorie, acela de PÄ‚CÄ‚LICI. El ne păcăleÅŸte pe noi dar nu pe cei din UE ÅŸi inevitabil se face singurul vinovat pentru nerespectarea legilor din U.E. S-au câştigat procese pe tema taxei, a fost declarată ilegală, Realitatea Tv a strâns suficiente semnături pentru o dezbatere în parlament, toată lumea este conÅŸtientă că este ilegală…doar dl PÄ‚CÄ‚LICI nu vede. Nu se face vinovat de abuz în serviciu? După alegeri nu va mai avea imunitate ÅŸi eu voi sesiza organele să răspundă penal pentru aceste fapte. Este un mafiot de clasă internaÅ£ională, iar noi tot servitorii lui suntem.

  9. faptul ca golful e de 1.4 ,motor mic care se duce mult mai repede pe apa sambatei, reduce avantajul pe care l’ar putea avea datorat varstei efective mai mici..deci…audi a3 😉

  10. ovidiu, esti ABSOLUT SIGUR ca uzurile dintr-un mecanism mai mic sunt mai mari decat cele dintr-un mecanism mai mare?

    distine domn, v-as cam contrazice un pic. insa ma abtin, intrucat faza cu uzura este nerelevanta pentru alegerea corecta. e acelasi grup, sunt aceiasi furnizori si aceiasi motoristi.

    zic si io :mrgreen:

  11. Degeaba vorbim pentru ca noi avem cel mai prost guvern din Europa …..
    Definitie la cel mai prost guvern = multe taxe si impozite; putin creier in investitii ce avantajeaza tara guvernata.
    Simplu nu credeti ???

  12. TARICEANU NICI NU AT MAI TREBUI SA FIE IN GUVERN,CE FEL DE OM ESTE,ISI LASA NEVASTA PENTRU UNA MAI TANARA.CHIAR ASA BARBAT FRUMOS SE CREDE..SI CU TAXA AUTO AR TREBUI SA SE GANDEASCXA K NU TOTI AU SALARIU CA EL SA ISI POATE PERMITE ASA TAXA

  13. mi am cump din suedia un volvo s 40 din 2006..euro 4..acolo taxa era de 24 e….aici cu taxa in proiect ii 460…cu cea actuala 1075 e…ii magarie curata…da in fine am o intrebare…autobuzele alea antice…conserve ambulante…in spatele carora dak stai,…poti sa ai si 15 filtre de polen…te faci negru la fata…de park ai fi tanchist…com dracu au licenta.alea au co2 de 999/km…te f,,,t astia pe fata

  14. imi pare rau ca nu mi am luat o toyota prius..hibrid…da m am gandit ca romanu..unde drak fac la ea revizia….era 0 taxa de inmat…siii aratam dejetu lu scliceanu

  15. Propunere pt dezbaterea publica:
    pentru masinile cu motoare euro 2, euro 3 si euro 4 taxa de poluare sa poata fi achitata (compensata) prin predarea la casare a unei masini noneuro mai veche de 12 ani.
    Multe masini cu motoare noneuro ar fi retrase din circulatie, iar guvernul ar fi scutit de efortul ce-l reprezinta alocarea fondurilor pentru prima de casare (prima la care oricum oamenii de rand nu prea ajung).