mart. 042008
 


In sfarsit, certitudinea a luat locul speculatiilor. Sandero este un model de sine statator, altul decat Logan. Noua Dacia a sosit si aduce cu ea atat lucruri bune cat si lucruri mai putin bune. Cu care doriti sa incepem?


SANDERO – aspecte pozitive (primare, netehnice):

– va fi mai ieftin decat Logan;
– suporta echipari de securitate superioare gamei Logan;
– este un hatchback, tip de caroserie mai cerut in Europa decat „break” sau „sedan”;
– arata mult mai bine decat Logan.


SANDERO – aspecte negative:

1 – a fost doar o jumatate de lansare, nefiind catalogata de presa internationala ca premiera mondiala, datorita identitatii cvasitotale intre Dacia Sandero si versiunea sud-americana Renault Sandero. Masinile sunt identice.
2 – imparte cu Logan aceeasi clasa constructiva si – daca noile generatii Logan nu vor urca in in clasa – Sandero poate fi un prim semn premergator intrarii Logan in istorie. Acest lucru ar fi regretabil.
3 – creaza confuzie in piata, Dacia Sandero fiind in linii mari aceeasi masina cu Nissan Tiida. De ce si-ar cumpara cineva o Tiida cu 12.000 €, cand isi poate lua practic aceeasi masina la jumatate de pret?

Este posibil ca elementele punctate in acest articol sa aibe raspunsuri simple, ce ar putea fi date curand de Dacia. Pana atunci decantam cele mai proaspete informatii.

Completare: – La ora la care cititi acest articol, Dacia Sandero a fost lansata si in Romania. Puteti citi extrasul din comunicatul oficial, precum si un articol cu primele impresii… romanesti.

  34 comentarii despre “Dacia SANDERO – primele impresii”

  1. Şi mie mi se pare că seamănă cu Tiida mai mult decât cu Clio. Până una-alta să ne bucurăm că Dacia mai produce încă un model, adică va creşte exporturile. Nu cred că Loganul va dispărea prea curând de pe piaţă, mai degrabă se va moderniza în continuare.
    Ce zici de noua siglă Dacia?

  2. Te referi la desfacatorul de bere pe care scrie Dacia?? 😯 😯 credeam ca-i material promotional :mrgreen:

  3. ii dorim succes noului model dacia!dar speram sa nu fie o teapa asemanatoare conservei numite logan.sigla e beton!frumos desfacator de bere!

  4. Hai sa nu fim rautaciosi…Dacia este o marca care incet-incet, urca pe piata automobilistica… dak v-ati uitat la „The Bourne ultimatum” (film din box office), o sa observati k americanii au folosit Loganuri in film…Toate cele bune.

  5. Nu a fost nimeni rautacios – pur si simplu asta sugereaza noul logo Dacia. :mrgreen:

    Masina arata foarte bine. In aceeasi clasa si tot est-Europa, nu se compara cu „uratica” Fabia. Sandero este si mai mare si mai frumoasa.

  6. Frumoasa !!!
    …dar prefer 24/24 ore ,7/7 zile,365 zile pe an …o NIPPONA( Honda,Toyota,Nissan…)
    Orice speranta de a avea in proprietate o masina romaneasca – s-a spulberat …am testat Loganul …AJUNGE !!!( Oricum de abia astept un TEST DRIVE, dar sunt aproape sigur ca e …Logan 2! Ca aspect DA ,arata mai bine ,dar…am rezerve mari in ceea ce priveste „tehnologia”..:))) ! Sorry …(asul din maneca lui Tariceanu???Noooooo…))))

  7. ca aspect – excelent ,si in interior arata foarte bine {are un aer chic ,ca tot e de la francezi } dar sigla e catastrofala [nu se lasa ei pana nu iti baga pe gat si un lucru mic si neplacut in buna traditie frantuzeasca } nu se simt bine altfel {exemple ar fi cu miile } e un maner pt portgbagaj si capota sau un desfacator de capace pt bere? asta e intrebarea .

  8. Stiam eu Nea Nicule ca nu ne-ai uitat :mrgreen:

    Permiteti sa raportez – chestia aia pe care scrie Dacia nu este maner de portabagaj, intrucat apare lipita si pe grila fata. Intradevar, pentru un Dorel adevarat asta nu e un argument (poate deschide si grila fata daca se opinteste un pic…), insa preferam versiunea cu „desfacatorul de bere”. Merge mai bine la mici.

  9. am dacie de p[este 20 de ani. logan ul break il am de 1 an si sunt super multumita! iar noul sandero s ar putea sa il cumpar copilului! felicitari proiectantilor si mai ales directorilor ca asigura locuri de munca! sunt mai patrioti decat guvernantii nostri!

  10. Revin cu o laudă pentru Dacia. Mi se pare că are un departament de PR extrem de eficient. Toată presa şi blogosfera românească tot dă detalii despre Dacia şi Sandero de câteva zile. Peste tot vezi articole, fotografii, filmuleţe, date tehnice şi impresii. Vestea lansării unui nou model al unui producător autohton a devenit mai importantă decât certitudinea apariţiei unui alt producător (da, vorbesc despre Ford). Felicitări Dacia! Aţi angajat nişte meseriaşi care-şi fac treaba foarte bine.

  11. Nu poate sa semene „in linii mari” si „exact”. Hai sa fim seriosi. Si n-o sa fie mai ieftina, o sa fie mai scumpa.

  12. Corect Gore. Scuze. Am corectat „in linii mari exact”… :mrgreen:

    In ce priveste mai ieftina sau mai scumpa (decat Logan banuiesc ca te refereai…) comparatia apartine celor de la Dacia. Ei au spus ca cel mai chel Sandero va fi mai ieftin decat cel mai chel Logan. La „full” este posibil ca Sandero sa treaca peste Logan.

  13. Adi Enache – asta e nimic fata de febra dinaintea Logan. Dacia face jumatate din piata romanesca. E un subiect bun…

  14. tot o masina mica e…tot bord de logan are, plastic naspa si urat…poate si scaunele la fel de tari…dar o sa vedem cum ne simtim in ea…o mica sansa sa-i dam…la atata reclama cata se face pt ea…in rest bere sa avem ca desfacator de dopuri gasim…

  15. Cand i-am aratat colegei mele nou asigla…..m-a intrebat daca este o reclama la sampon/!!!!!!!!!!!!!!!