mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. am o skoda octavia din 2000 cod
    motor AQY pe benzina 1984 cc
    si 85 kw co2 192,pe brif scrie euro 4, trebuie sa fac rar si nu vreau sa am o surpriza, ma poate ajuta cineva sa stiu exact ce norna are de poluare sersi.

  2. Daca scrie pe brief ca masina este Euro4, inseamna ca este Euro4. Daca scrie pe brief ca masina are catalizator Euro4 (adaugat ulterior), masina poate fi Euro4 daca se poate identifica acel catalizator (care este trecut in acte) pe mmasina.

    AQY poate fi Euro4, insa nu este Euro4 pe toate configuratiile auto. De ex: daca aveti cutie automata sunt aproape sigur ca masina este doar Euro3.

    Eu stiu ca Skoda-VW din 2000 cu AQY este Euro3/D4, ceea ce nu inseamna automat Euro4, decat cu upgrade de catalizator (care in general este recunoscut Euro4 de RAR).

    Repet, daca pe brief scrie Euro 4 negru pe alb, inseamna ca e Euro4 – punct.

  3. sant foarte suparat pe cei de la skoda,,am o skoda fabia 1,9 sdi si are momente cand nu mai citeste cheia ,am fost la ei si mi-au spus ca treaba este rezolvata ,dar spre surprinde rea mea a doua zi masina nu a mai pornit deloc .. iam sunat si mi-au spus ca la ei a mers si ca trebuie sa mai merg in alta zi sa vada ce are .deci concluzia indiferenta si iar indiferenta

  4. am o skoda octavia 2.0 (AQY)benzina din 2002 in brif EURO 4 si la RAR aiesit tot EURO 4 acum 2 saptamini

  5. deasemenea am montat instalatie de gaz acum 2 luni si sunt foarte multumit. initial s-a aprins check-ul dar dupa 2 zile s-a stins. mi-ati putea spune la ce „surprize” in timp sa ma astept?

  6. AQY are capabilitate Euro4, asta e limpede. Insa poti garanta Euro4 pentru un AQY din 2000? Aici este suspansul…

  7. In legatura cu gazul, acesta arde mai complet decat benzina. Prin urmare, nu cred sa apara uzuri suplimentare datorate vreunor depuneri. Probabil ca masina va avea un comportament dinamic inferior.

  8. Buna,

    cateva pareri as dori.
    De un an ma chinui sa rezolv problemele la o Skoda fabia 1,4 16v si in zadar, o gramada de bani cheltuiti…
    Dupa o distributie sarita, o gramada de senzori schimbati degeaba…in final am ajuns la o singura eroare: EGR.
    Am rezolvat problema cu EGR-ul, dar dupa aceea a dat alte erori: amestec prea bogat, sonda lambda 1 si 2…
    Mentionez ca sonda lambda 1 e schimbata, bujiile, filtrele…
    Masina nu trage si are un consum enorm…

    Multumesc anticipa!

    • verifica reglajul distributiei inca o data, de asta apar o groaza de erori fara sens, nu e pusa corect la punct…

  9. Va inteleg disperarea, insa numarul cauzelor este atat de mare, incat este imposibil de rezolvat in orb.

    Sunt tentat sa cred ca TOATE problemele dvs de acum sunt si in continuare urmare a necazului cu distributia. Ori distributia nu a fost reglata corect, ori din cauza unor uzuri, este imposibil sa mai fie reglata ca inainte.

    Un motor cu distributia sarita este extrem de greu de reglat ca in uzina, deoarece in uzina motorul a fost asamblat cu piese noi, iar acum aceste piese au uzuri neuniforme.

    Motorul poate fi reglat dupa algoritmul descris in manual, insa motorul nu va mai fi acelasi.

    Acesta ar fi scenariul cel mai negru, insa – asa cum spuneam – pot fi inca 100 de cauze. Nu stiu ce sa va zic mai mult. Poate avem norocul si ne citeste si un meserias scolit de Skoda.

    Insa pe internet nu putem sti niciodata daca cel care ne da sfaturi este meserias sau nu…

  10. Ma gandeam ca o ultima solutie
    ar fi o resoftare. Ce parere aveti de acest lucru?

  11. Personal nu pot avea nicio impresie, nici buna, nici rea. Ar fi inexact sa ganditi acest lucru ca restartul de Windows.

    Softul masinii este mult mai simplu decat – de pilda – softul computerului de la care ne scrieti. Softul masinii urmareste cateva variabile, pe care le ajusteaza dupa niste reguli foarte simple, in functie de informatiile transmise de anumiti senzori.

    Nu va contrazic, ESTE POSIBIL sa va fie de folos, insa cel mai probabil re-softarea NU va rezolva problema dvs.

    Dealtfel, acest punct il puteti verifica simplu, cu ajutorul unei diagnosticari computerizate. Daca nu aveti erori, nu aveti de ce sa resetati unitatea inteligenta.

    Cred ca in cazul dvs este vorba despre sechele ale vechii probleme cu distributia. Cred ca distributia nu a fost reparata corect.

    Va rog sa tineti cont totusi ca orice parere a mea este stabilita in orb…

  12. am o skoda fabia 1.4 mpi 2001 si pierde lichid din vasul de expansiune nu curge nicaieri si nu se ridica temperetura apei oricat as merge si cat de cald arr fi afara este normal??cam l 2-3 luni mai completez lichid

  13. Nu este normal sa pierdeti lichid. Mergeti sa faceti o diagnosticare la orice service serios (Skoda sau nu).

    Este normal sa varieze nivelul antigelului, insa nu este normal sa completati antigelul asa des. Chiar daca nu observati scurgeri, cumva si pe undeva pierdeti lichid.

    In vasul de expansiune puteti observa daca apar pete de ulei?

  14. De cateva zile nu se mai stinge becul de la abs poate fi de la placutele de frana??

  15. Aprinderea permanenta a martorului ABS indica defectarea acestui sistem.

    Masina are in continuare frana, insa, in cazul unei franeri de urgenta, rotile se pot bloca, si masina poate iesi de pe traiectorie. Solutia este sa nu apasati pedala brusc, ci succesiv de mai multe ori.

    Trebuie sa mergeti in service, cauzele pot fi multiple (senzori, calculator, etc). Nu exagerati cu viteza.