mart. 012006
 

SkodaSitul original Skoda: http://www.skoda-auto.com/

Situl Skoda in Romania: http://www.skoda.ro/

  221 comentarii despre “Skoda”

  1. adi – se intampla asa ceva si niciun martor nu se aprinde? Sunteti absolut sigur ca martorii functioneaza?

  2. mihai – de obicei pe TotalAuto nu se tranzactioneaza piese si de aceea cred ca sansele sunt mici ca sa va intalniti aici cu vreo oportunitate.

    Poate aveti mai multe sanse pe vreun site cu piese de la dezmembrari. Oricum, succes.

  3. poate sa-mi traduca si mie cineva un cod de avarie pt o skoda fabia,1,4 16v,2001,101cp,74kw,tip motor aub,codul este:p 1152 sau 17560,mersi,mihai.

  4. Problema codului este extrem de specifica. Ce anume va opreste sa consultati un service Skoda si sa faceti o diagnoza? Nu poate fi foarte scump.

    Daca veti cauta pe Google dupa keywordurile „skoda p 1152” apar cateva rezultate pe niste forumuri.

    Insa eu nu m-as lua dupa acest gen de sfaturi. In cazul unui sfat plauzibil este imposibil de stiut daca sfatul vine din partea unui om priceput sau a unui poet.

  5. nu apelez la mecanicii si diagnosticienii de la reprezentantele skoda pt sunt printre cei mai slabi din bransa si care dintre ei sunt mai rasariti sunt destepti si pleaca de acolo.am avut o problema mai demult si am fost la ei si dupa spusele lor ar fi trebuit sa schimb piese de vreo 1500 euro pt simlu fapt c a masina era adusa dim germania si pana la urma era de vina un senzor de 50 ron,astia sunt meseriasii de la rep skoda si nu vreau sa spun ca toti decat cei cu care am avut eu de-a face,mersi oricum.

  6. O solutie interesanta poate veni si de la serviceuri care nu sunt de marca, cum ar fi reteaua Bosch Car Service, cu nimic mai prejos decat service-urile marcii.

    A merge in service nu inseamna neaparat a merge la service-ul marcii.

  7. am o skoda fabia noua din noi. 2008 pe benzina. De o vreme la scoaterea cheii din contact semnalizeaza de trei ori dar nu apare nimic pe bord. am verificat totul sa fie inchis si in regula insa problema persista. de ce oare?

  8. 2 intrebari si 2 safturi rapide:

    – In ce fel semnalizeaza masina, sonor sau optic?

    – Aveti un sistem de alarma montat ulterior cumpararii masinii?

    Sfaturi rapide:

    1. deschideti si inchideti FERM (dar nu exagerati…) toate usile masinii, portbagajul si capota motorului.

    2. Daca nu ati rezolvat nimic, incercati sa folositi o zi cealalta cheie de la masina.

    Daca nici asa nu ati rezolvat nimic, reveniti sa mai vorbim o data.

  9. pentru mihai EOBD type P1152(17560)FAULT:long term fuel trim 2,bank1 below lean limit.PROBABLE CAUSE:fuel pressure/pump,injectors,intake/exhaust leak,AIR system,OH2S.Sunt total de acord cu parerea ta despre mecanicii din reprezentante si serviceauto mari si impunatoare .

  10. mersi mult cornel,am rezolvat problema la fabia mea cu respectivul cod de eroare,era vorba despre regulatorul de presiune care vine peste filtrul de benzina si se prinde de el cu o agrafa metalica,de atunci porneste la sfert de cheie si consumul e 7 oras si 5,2 afara,super la 101 cp pe benzina,salutari si lui iulian senos,tine-o tot asa mai putin cu mersul la reparatii si datul cu parerea la service skoda sau altele care se tin de firma,salut.

  11. mihai – masinile se repara in service, nu pe net. Internetul este pentru a fi in contact cu actualitatea.

    Cam asta ar fi si diferenta dintre un jurnalist auto si un mecanic. Oricum, regret ca te-am dezamagit.

  12. vin si eu cu o mica – mare problema.
    am o skoda fabia 1.4 – 2002 si de 2 saptamani sta aprins un martorul luminos al convectorului de gaze poluante (acel vestit „elicopter”).
    ei bine, el a mai fost o data aprins, am stat de vorba cu cativa amici care au avut si ei problema asta, mi s-a spus ca este posibil sa fie din cauza combustibilului, am schimbat firma, am alim de la mol.
    dupa 3 zile s-a stins, si am mai facut 20.000km.
    acum s-a aprins din nou, i-am pus si acel lichid care curata injectoarele, cauciucul depus, etc. si incanu se stinge.
    am rezerve mari in ce priveste competenta mecanicilor nostri…….
    ce sa fac? cat mai pot sa mai merg cu el asa?

  13. Sa impartim problema in felii:

    1) Semnalul dat de martor nu se refera la vreo urgenta. Nu trebuie sa nu mai dormiti noaptea din cauza lui. Este doar important, nu si urgent. Puteti circula linistit cu masina. Primul semnal ar trebui sa fie cresterea consumului de combustibil. Este imposibil de spus exact cat puteti circula asa, insa atat timp cat consumul este decent si masina trage fara sincope, puteti circula. Pot fi mai multe cauze care sa aprinda acel martor, iar orice speculatie in orb, pe net, va poate induce in eroare.

    2) Aprinderea acelui martor dupa un nr de km rulati este o boala mai veche la Fabia. Multe simptome si rezolvari sunt prezente chiar in comentariile din aceasta pagina. Ati avut rabdarea necesara sa le parcurgeti?

    3) Exista mai multe pulsuri negative cu privire la calitatea servisarii Skoda din Romania. Acestea au fost semnalate atat aici, cat si la emisiunea noastra de la radio. O alternativa o pot reprezenta service-urile independente. Ma refer la cele serioase, gen Bosch Car Service.

    Ei au softurile originale si oameni calificati, singura diferenta fata de reteaua marcii fiind aceea ca nu au softuri pt generatiile cele mai noi. Este firesc, servisarea independenta se face in general post-garantie.

    4) Nu va incurajam sa rezolvati singur problema, pe baza unor simple sugestii primite pe net. Asa cum este imposibil sa existe doar mecanici buni, este la fel de imposibil sa fie chiar toti incompetenti. Daca sunteti din Buc, incercati la Bosch in Militari (str.Valea Cascadelor). O intrebare nu costa nimic.

  14. multumesc pentru promptitudine.
    este adevarat k nu am ajuns pana la capat cu lectura comentariilor.
    am sa o bag pe cat mai multe testere auto si la urma am sa iau o hotarare.

  15. cea mai buna decizie 😀