mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Doresc sa stiu daca pot cunoaste anul de fabricatie al unui Peugeot 206 HDI, dupa seria caroseriei si cum anume ?
    Am cumparat o astfel de auto din 2005, dar sincer sa fiu nu prea are aspect de auto de 2005.
    Va rog sa- mi raspundeti la aceasta dilema !
    Va multumesc !

  2. Foarte pe scurt – la Peugeot nu puteti afla anul de fabricatie direct din seria caroseriei (VIN code).

    Ceva mai pe larg – dupa 1990 absolut orice cod VIN (serie caroserie, indiferent de marca) are obligatoriu 17 caractere. La Peugeot, primele 9 caractere sunt alfanumerice si vorbesc despre marca si locul fabricatiei, model si caracteristici ale motorizarii. Ultimele 8 caractere sunt invariabil cifre si reprezinta un cod unic pentru fabrica respectiva.

    Practic, fabrica poate afla indirect anul fabricatiei stiind ce serii au fost produse in fiecare an de productie.

    O sansa in plus puteti avea la un reprezentant Peugeot.

  3. Sunt Bogdan Barbulescu si am niste probleme cu Peugeot 407 achizitionat nou.
    Probleme cu pornirea motorului la rece dupa o perioada de stationare de cca. 10 zile.Din service s-au dat 2 verdicte:benzina proasta, senzor temperatura dereglat (care nu s-au dovedit a fi cauza acestui fenomen) si ultima varianta agreata de catre platforma tehnica Peugeot a fost schimbarea garniturii de chiulasa.Acest lucru il consider aberant cu atat mai mult cu cat masina are cca. 1000 km parcursi si motorul functioneaza perfect, singura problema fiind pornirea la rece.Momentan masina se afla in service de aproape 1 luna.CE MA SFATUITI SA FAC SI CUM SA PROCEDEZ SA OBTIN O ALTA MASINA CU ACELEASI SPECIFICATII TEHNICE, DEOARECE CONDUCEREA PEUGEOT NU VREA SA AGREEZE INLOCUIREA AUTOTURISMULUI SI INSISTA SA REMEDIEZE DEFECTIUNEA CARE ESTE DEFECT DE FABRICATIE?CU MII DE MULTUMIRI, Bogdan

  4. Domnule Barbulescu, mi se pare un caz clar de lipsa de conformitate a produsului. Daca nu exista si alte detalii de care nu avem cunostinta, cred ca un prim atac ar putea fi acela la Protectia Consumatorului.

    Zic asa si nu Tribunal, pentru ca cei de la Pr.Cons. au mai rezolvat astfel de probleme intr-un timp mai scurt.

    O sa iau si eu legatura cu cei de la Peugeot, intrucat mi se pare caraghios ca sa va schimbe garnitura de chiulasa pt ca nu va porneste masina la rece. sa nu fie vb despre altceva.

  5. Am niste probleme cu un 406.Dupa ce a fost schimbata pompa de analta presiune apare din nou antipolution fault iar turometrul nu trece de 2500 rotatii/min.

  6. Domnule Lantos, e limpede ca in cazul dvs nu-i nimic de dezbatut pe blog. Orice speculatie gresita va poate provoca paguba.

    Din pacate trebuie sa mergeti in service…

  7. Domnule Barbulescu, pentru a va face o imagine cat mai buna despre cum stati:

    Descarcati-va noua lege a garantiei din articolul http://www.totalauto.ro/2007/06/22/litera-p-in-presa-auto/

    Din motive de lipsa de timp nu am reusit sa contactez Trust Motors pana acum. O voi face marti sau miercuri, saptamana viitoare. Nu va uit!

  8. Pentru Bogdan Barbulescu:
    S-a rezolvat ceva in ultimele 2 saptamani? Cum mai stau lucrurile?

  9. As dorii sa achizitione un Peugeot 307, 406 sau 407 din strainatate. Cum pot afla la cumparare daca masina este sau nu euro 4 recunoscut in Romania, referitor si la norma D4? Multumesc!

  10. Domnule Serban Silviu, Euro4 este un standard european si in general trebuie sa apara in hartiile masinii, dar aceasta nu este o regula (Germania 96-02, Franta, etc). Ideea principala ar fi aceea ca daca masina este Euro4 in Europa, este Euro4 si in Romania. Este exclus ca o masina sa fie Euro4 in Germania si Euro3 in Romania.

    Inainte de cumparare, e bine sa faceti echipa cu cineva ramas in tara, acruia sa ii trimiteti o copie (fax, e-mail, etc) dupa cartea de identitate a masinii (brief, etc). „Coechipierul din tara” trebuie sa mearga la RAR si sa apeleze la biroul lor de consultanta.

    Aceasta este singura procedura sigura pentru cazul in care norma Euro nu apare in actele masinii.

  11. care este codul de motor pt.un peugeot 407 hdi 93kw,care sa aiba norma de pluare euro4

  12. Codul motor nu garanteaza norma euro.

    Incercati sa cumparati o masina care are trecut in acte norma Euro explicit.

  13. Cum pot afla din ce an a inceput firma peugeot sa introduca norma de poluare euro 4 la modelul 607

  14. La intrebarea dvs. (aparent) simpla nu se poate raspunde usor. O sursa serioasa ar putea fi importatorul Peugeot, insa raspunsul va fi corect 100% DOAR pentru masinile vandute in Romania.

    Mai simplu ar fi sa procedati invers. Sa pornim de la o masina anume (carte identitate, eventual foto la placuta producatorului lipita pe motor) si sa cautam impreuna un raspuns.

    Teoretic, masinile cu data de fabricatie (nu de vanzare) 01.01.05 ar trebui sa fie Euro4.

  15. Am un laguna de 1,6i, 16 valve benzina din 06/2004 data fabricatiei de pe certificatul de conformitate. Pe brif scrie euro 4, iar la RAR la Cluj au spus ca este numai euro 3. Cum se poate asa ceva, noi nu suntem aliniati la normele europene?