mart. 012006
 

PeugeotSitul original Peugeot: http://www.peugeot.com/

Situl Peugeot in Romania: http://www.peugeot.com.ro/

  199 comentarii despre “Peugeot”

  1. Aceasta echipare va fi constatata de RAR. Puteti apela la serviciul lor de consultanta daca doriti sa aflati raspunsul inainte de momentul inmatricularii.

  2. Buna seara ,

    Am si eu un Peugeot 307 sw 2.0hdi si din toamna vad ca numai probeme avem :
    -nu i-mi pornea masina-puneam contactul si … doar un ticait scurt, in rest nimic , pe bord in afara de martorii farna de mana si centura de siguranata nu-mi ramanea nimic aprins;dupa mai multe incercari in decurs de 1 zi mi-a pornit si am dus-o la service , unde mi-au spus ca nu are nimic;dar mi-a mai facut figura inca de 5 ori dupa;
    – de duminica vad ca incep din nou,dar cu alta problema:am pornit fara probleme,am alimentat masina la benzinarie si pe cand am ajuns apoi la destinatie si am scos cheia din contact mi-a aparut semnul bateriei in bord, mi-a pornit cd playerul ;am inchis masina si dupa 4 minute s-au oprit.
    La fel mi s-a intamplat si azi cu diferenta ca nu am mai putut inchide masina cu butonul de pe cheie.
    Oara din ce cauza se intampla asa ?
    ma puteti ajuata va rog cumva ?

  3. Sabau M – am doua contraintrebari:

    1. Ce alarma aveti pe masina? Se activeaza prin cheia originala sau aveti comanda separata a alarmei?

    2. Ce varsta are bateria?

  4. Buna ziua ,

    1.nu am alarma pe masina, doar inchiderea centralizata de pe cheie
    2.nu stiu ce varsta are bateria;la mine e masina de anul trecut din iunie si am facut de atunci 8300 km(daca conteaza cu ceva )

  5. Sabau M.- fiecare detaliu este pretios in acest mod „orb” de comunicare.

    Din felul in care dvs prezentati problema sunt tentat sa cred ca aveti o baterie epuizata. In diminetile mai reci aveti probleme, iar in cele mai calde lucrurile functioneaza ok.

    Cred ca simpla schimbare a bateriei poate rezolva toate problemele. Cu ocazia schimbarii bateriei, verificati si starea circuitului electric.

    Nu cred ca problemele ar putea fi de natura mecanica sau legate de computerul masinii, atat timp cat masina functioneaza corect la cald.

    Daca aveti detalii de natura sa contrazica cele scrise mai sus, va rog sa le postati.

  6. Cu pornirea am avut probleme si la -9 grade dimineata,dar si la +10 grade, cate au fost intr-o zi in noiembrie pe la amiaza.
    Din fericire acum i-mi porneste fara probleme.
    Dar,dupa cum v-am scris i-mi face figuri dupa ce scot cheia din contact.
    Masina sta de multe ori cate 5-8 zile fara sa o folosesc,mai ales din septembrie incoace;prin urmare m-am gandit ca si acest lucru poate avea o contributie intr-o oarecare masura.

  7. Cred ca faptul ca ati observat o anumita legatura intre perioadele de repaus si simptomele neplacute, ne indica o problema STRICT electrica.

    Un test util ar fi sa observati daca exista diferente (foarte) vizibile intre pornirea masinii cu ambreiajul calcat si cu ambreiajul liber.

    De asemenea, inainte de orice alta investitie, incercati sa curatati bornele bateriei.

    O alta cauza posibila ar putea fi un eventual sistem de alarma montat pe masina (tert), dar de care sa nu aveti cunostinta. Scuze pentru fixatie… 😀

  8. Sau se poate sa-mi fi intrat apa pe undeva,sa se ude ceva fire de pe acolo si de acolo sa-mi fie anomalia asta dupa ce scot cheia din contact?
    Pentru ca duminica cand am fost cu masina am prins o ploaie zdravana si cand am oprit atunci mi-a aparut semnul bateriei pe bord.
    Ieri dimineata am fost cu masina,nu am avut nici o problema dupa ce am scos cheia,insa aseara cand am sosit acasa iar mi-a facut surpriza dupa ce am scos cheia.In momentulin care pun cheia inapoi i-si revine.

    Totusi am sa fac o programare la service pentru verificare si atunci am sa stiu sigur ce e de vina.

  9. La fel i-mi porneste si cu ambreiajul calcat si cu el liber.

    Bornele bateriei le-am curatat tot duminica.

    de sistem de alarma chiar ca nu am idee.

    Multumesc frumos oricum,pentru indrumari si pentru atentia acordata.

    am sa va scriu apoi si rezultatul de la service

  10. Da, ati luat cea mai buna decizie.

  11. Buna ,

    Am fost la Peugeot cu masina si in urma verificarii facute mi s-a spus ca e uzat regulatorul si din aceasta cauza nu-mi porneste intotdeauna… si trebuie schimbat.

    Cealalta problema mi-au rezolvat-o, de vina fiind niste „fire intrerupte”.

    o seara buna

  12. Bine ca s-a facut lumina. Sa speram ca nu s-au inselat asupra defectului si ca prin schimbare rezolvati 100%.

  13. Buna ziua,am si eu o problema la un peugeot 307 hdi 1400 diesel din 2003,de aproximativ 2 3 luni tot vedeam ca mi apare un bec aprins la bord si mi scria fault antipolution,atunci m a lasat si bateria in perioada aia,iam skimbat bateria si i am completat antigel ,a disparut o perioada.acum de 2 saptamani a aparut iar dar mai grav mi se opreste motorul in merss,i am skimbat filtrul de motorina nou ,dar tot asa se manifesta ce este de facut?astia de la ervice nu stiu ce are masina…..mi se opreste motorul in mers va rag o idee !msc anticipat narcis!

  14. Prima concluzie pe care o trag din ce ati scris este aceea ca trebuie neaparat sa schimbati service-ul.

    Problema dvs poate avea mai multe cauze: sistem injectie, sonda lambda, filtre murdare, uzura anumitor subansamble, etc. Este imposibil de stabilit in orb.

    Atunci cand un diesel HDI prezinta astfel de simptome, orice incercare de reparatie „acasa” presupune riscuri majore.

    Regret ca va dezamagesc, insa SINGURA cale serioasa de abordare a problemei dvs este diagnosticarea computerizata intr-un service serios.

    Consider ca orice alta abordare este inadecvata.

  15. Am un peugeot 307 din 2003 hdi break,motor de 1398 cm diesel,mi s a dus displayul ala unde imi arata inainte cati km am parcursi cu masina si cand treb sa efectuez skimbul la ulei nu se mai cunosc cifrele alea aproape delok….daca asi cumpara unul la second hand merge sa pun pe a mea si de la una cu motor de 2000 cm disesel sau 1600 diesel sau merge si de la una pe benzina?sau treb tot neaparat de la una diesel cu motor de 1400 ca a mea?multumesc anticipat!