mart. 012006
 

OpelSitul original Opel: http://www.opel.com/

Situl Opel in Romania: http://www.opel.ro/

  140 comentarii despre “Opel”

  1. Gabriele, sunt 852 ca cauze pentru o astfel de bataie. E imposibil de dat aici un raspuns la problema ta, fara sa vada cineva masina.

    Daca zgomotul persista, du-te totusi la un mecanic. Sa nu apara probleme mai mari (sa pierzi roata, etc).

  2. SI EU AM UN OPEL ASTRA CLASIC CU MOTOR DE 1600 BENZINALA CARE TAXA DE INMATRICULARE AR FI DE 1140 EURO. NU INTELEG DE CE TINE GUVERNUL LA ACEASTA TAXA DAR MAI ALES NU INTELEG DE CE SE SOCOTESTE EURO LA CURSUL BNR DIN PRIMA ZI LUCRATOARE A LUNII OCTOMBRIE AL ANULUI PRECEDENT. ATUNCI INCA NICI NU A EXISTAT ACEASTA TAXA

  3. SUNT TARE MULTUMIT DE OPELUL PE CARE L-AM CUMPARAT IN IANUARIE SI DE ATUNCI NUPIERD NICI O OCAZIE DE A O CONDUCE E OK

  4. si eu sint convins ca opel este o masina buna, problema este taxa asta de prima inmatriculare care ne opreste sa aducem masini bune de afara dar ne permite sa cumparam gunoaie din tara la pret de masini euro2 sau 3 de afara!!! asa inteleg guvernantii nostrii sa lupte cu poluarea!!!

  5. acum am aflat si eu ca d3 sau d4 pot sa reprezinte f bine un simplu euro 2!!! ASA VAD OCHII DE ROMAN NORMELE VAZUTE DE ALTII CA FIIND EURO 3!!! un opel trebuie sa fie mai recent de jumatea lui 2000 fabricat pt a fi euro 3!!! in rest….D3 sau D4…tot euro 2 sint!!

  6. D-urile sunt norme fiscale in germania!dar un D3 poate fi si euro3…si D4 poate fi euro4!sau amandoua euro2 cum zici si tu!

  7. Andrei, motorul e cumva 74kw/101 cp ???
    Eu stiam ca motorizarea asta e euro 4 ?!
    Senosh lamureste-ma pls !
    Am vazut 1,6 cu 75 cp, ala inteleg k este euro 3, dar cel cu 101 cp ??

  8. Lucian, nu exista retete la capitolul „norma euro”. In cazul Opel exista o regula, dar am avut ocazia sa descopar ANUMITE exceptii. La codul motor, primul caracter da chiar norma euro. X=2 Y=3 Z=4. Totusi am intalnit in cazul lui Andrei un „Z” euro 3…

    In ce priveste puterile, da cel de 100CP e euro4 (Z16XE), in timp ce motorul lui Andrei e cel de 80CP (Z16SE) euro3.

  9. Da Iuliane, si eu credeam acelasi lucru dar se pare k nu e chiar asa….
    San e lamurim un pi, deci motoarele:
    de 1,6 cu 55kw/75cp, 62kw/84cp, chiar daca incep cu un „Z”, sunt euro 3 !
    In schimb, motoareledE:
    -1,2 cu 55kw;
    -1,4 cu 66kw;
    -1,6 cu 74kw respectiv 77kw;
    -1,8 cu 92kw respectiv 103kw;
    -2,0 cu 147kw, 170kw si respectiv 125 kw
    sunt EURO 4 !
    Rog pe Senosh sa verifice corectitudinea datelor postate de mine !

  10. Senosh, ink o chestie….de unde ti-au iesit 5 diesel la astra ?
    Eu am numarat numai 4, 1,3, 17, 1,9 si 1,9…al cincilea care e?mi-a scapat mie ?

  11. Luciane, sper ca te referi la motorizari Opel din perioada 98-01…

    Daca-i asa, sorry, dar eu nu stiu nici un motor Opel de 1,6 care sa dezvolte doar 75 de cai. O fi existand, dar mie nu mi-a iesit niciodata in cale 🙂 Sa fie poate unul mai vechi, dar – in acest caz – cred ca ar putea fi euro 2, nu 3.

    Asa cum ai scris si tu, 55kW stiu ca e putere pentru motorul mic de 1,2 (corect, exista euro4).

    1,8-ul la 92 kW este un Z (deci respecta regula). La fel si 1,6-ul la 77kW. Singura exceptie ramanand motorizarea lui Andrei 1,6 de 84CP. Plus (eventual) cea pe care nu o cunosc.

    In alta ordine de idei, motorizarile de 2 litri la care te referi (cu puteri asa de mari) sunt mai noi in Romania (ca si omologare, generatie mai noua decat cele prinse in tabelul RAR). De fapt motorizarile „rele” de 2 litri euro4 echipeaza si astazi gama Opel. Aveti catalogul Opel desupra comentariilor.

    (Nu e gata-gata catalogul, dar se pot vedea multe modele – sper sa nu fie greseli pt ca nu a fost verificat inca).

    Pana in anii 94-99 a mai existat un 2.0 benzina la Opel de 204 CP, dar euro2.

    Luciane nu pot nici sa te contrazic 100%, nici sa confirm 100%.

  12. 🙂 Numaratoarea de dieseluri se face automat.

    Probabil ca este o cifra undeva pusa gresit si softul citeste ca motorizare separata…

    Inca nu e gata. Sorry. Va fi curand (max 1 luna) si din momentul in care va fi gata, va deveni cea mai updatata si mai completa baza de date de gen din Romania (acuratete mai mare chiar decat cea a APIA).

  13. Iuliane, ma refer la motorizari 98-07!
    Am gasit mai multe astre de 1,6 cu 55kw/75cp, pe mobile.de…cred ca iti e arhicunoscut site-ul !
    I-am dat search pe 55kw astra, benzina din 2000…incearca si tu sa vezi ce iese….
    Cred ca am scapat un 1,4 cu mai putini kw….
    Da, motorizarile 2,0 de 147 si 170kw sunt pe modelul nou dar cea de 125kw e pe modelul vechi denumit acum „classic”.
    Am mai gasit un 1,8 de 85kw/116 si un 2,0 de 100kw/136cp, astea nu stiu sigur, dar cred k sunt euro3???
    Din nou, la vectra avem doar 4 dieseluri…la restul nu mai am chef sa ma uit, sunt prea obosit… 🙂

  14. Da Lucian, ai dreptrate.

    Tot modelul Classic ne-a incurcat si in cazul motorizarii diesel care nu iesea la socoteala. 1,7 iCDTi de pe Astra Classic are 20 de cai mai putin (80CP). Acesta era dieselul care iesea in plus… 🙂

    Bine ca n-a fost alta greseala. Mi-au iesit okii ca la melc.

  15. Aha…da, e de fapt un „remake”, i-au schimbat norma din 3 in 4 si i-au mai dat 5 cai…