Noi 142011
 

Chiar si personalitatile foarte diferite – precum Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Abarth, Infiniti si Jeep – isi gasesc puncte comune. In Romania unul din aceste puncte se numeste AutoItalia, una din cele mai importante echipe din piata auto de la noi. AutoItalia a implinit 18 ani de existenta, ocazie cu care a lansat campania „Masini Alese. Cu Inima.” – in cadrul carora puteti obtine discounturi de pana la 18%, la peste 400 de modele de automobile.

Prin noua campanie, AutoItalia Group va promova nu numai oferta promotionala dar si noile concepte ce vor defini din acest moment marcile din portofoliu:

Fiat = spiritul tipic italian La Dolce Vita, atragator prin design si accesibil ca pret;
Fiat Professional = eficienta si functionalitate.
Alfa Romeo = traditie sportiva si design inimitabil.
Abarth = temperamental si accesibil ca pret pentru un supercar;
Lancia = stil de viata american si eleganta italiana;
Maserati = simbolul luxului si performantei italiene desavarsite;
Jeep = esenta libertatii si a aventurii, acum cu un nou design si performante avansate;
Infiniti = design, tehnologie si performanta desavarsite de perfectionismul japonez.

La multi ani, AutoItalia ! Si succes pe noul drum.

Articole cu tema apropiata: