Iul 182011
 

Acesta nu este un articol, ci doar un loc in care publicam cateva imagini stupefiante. Oare cat de mult a suferit acest client, astfel incat sa isi defuleze public nemultumirea prin intermediul unor atentionari dure asupra calitatii modelului Insignia si a dealerului Opel?



Indiferent de realitatea tehnica, inabilitatea dealerului de a oferi satisfactie clientului a condus la acest rezultat. Este o buna lectie pentru toate departamentele de comunicare ale producatorilor, importatorilor si concesionarilor auto din Romania.

Articole cu tema apropiata:

  • OPEL – Vectra iese din scena GM a decis sa schimbe numele de Vectra in Insignia pentru cunoscutele modele Opel din clasa medie […]
  • Lansare Audi A5 in Romania Porsche Romania, importator Audi, a lansat in Romania cel mai nou model al marcii: Audi A5. Coupe-ul […]
  • Dezvoltare Fiat pe parte de service Cu o investitie de peste 3 milioane de euro pentru renovari si echipamente, Autoitalia Group da o noua […]
  • Hyundai Situl original Hyundai: http://worldwide.hyundai-motor.com/ Situl Hyundai in Romania: […]