feb. 182011
 

Noul Hyundai i40 - bordHyundai este hotarat sa transforme felul in care acest brand a fost privit in mod traditional in Europa, prin lansarea lui i40, un model complet nou si foarte dinamic, ce va fi dezvaluit in premiera mondiala la Salonul Auto de la Geneva. Modelul i40, care a fost conceput in intregime la centrul de cercetare si dezvoltare european de la Russelsheim, Germania, are o lungime de 4,7 metri. Reflecta intocmai spiritul noului slogan al marcii Hyundai, „New Thinking – New Posibilities””, fiind un indicator al progresului facut de Hyundai in ultimii ani pe ideea de marca premium moderna.

In ceea ce priveste protectia mediului inconjurator, noul i40 va beneficia de cele mai noi tehnologii dezvoltate prin programul eco Blue Drive Hyundai, inclusiv de sistemul Stop & Go (ISG), anvelope cu rezistenta redusa la inaintare si un sistem de management al alternatorului (AMS).

Noul Hyunday i40 la interior

Lista dotarilor de top include sistemul inteligent de parcare si sistemul de mentinere a benzii de rulare, precum si sistemul de conectivitate cu tehnologie Bluetooth cu recunoastere vocala si navigatie cu camera pentru mersul cu spatele. In ceea ce priveste confortul, i40 va fi disponibil cu frana de parcare electrica, scaune fata ventilate, scaune spate incalzite si rabatabile, precum si dotari noi pentru acest segment, precum sistem automat de dezaburire si volan incalzit.

Noul Hyunday i40 la Geneva 2011Specificatii tehnice Hyundai i40 (caroserie wagon)

Toate specificatiile sunt orientative. Pot aparea modificari pana la lansare. Versiunile finale vor fi confirmate la data lansarii.

Motoare diesel:

  • 1,7-litri 115 CP
    Tip/capacitate: U-II, DOHC, patru cilindri, cu dual CVVT / 1685 cmc
    Putere/cuplu: 115 CP (85 kW) @ 4000 rpm / 260 Nm @ 1250-2750rpm
    Emisii 122 g/km (113 g/km cu sistemul ISG).
  • 1,7-litri 136 CP
    Tip/capacitate: U-II, DOHC, patru cilindri, cu dual CVVT / 1685 cmc
    Putere/cuplu: 136 CP (100 kW) @ 4000 rpm / 325 Nm @ 2000-2500 rpm;
    Emisii: 124 g/km (119 g/km cu sistemul ISG)

Motoare pe benzina

  • 1,6-litri 135 CP
    Tip/capacitate: Gamma GDI, patru cilindri, cu dual CVVT/1591 cmc;
    Putere/cuplu: 135 CP (99 kW) @ 6300 rpm / 164 Nm @ 4850 rpm;
    Emisii: 149 g/km (138 g/km cu sistemul ISG).
  • 2,0-litri 177 CP
    Tip/capacitate: Nu GDI, 4 cilindri, cu dual CVVT/1999 cmc;
    Putere/cuplu: 177 CP (130 kW) @ 6500 rpm / 208 Nm @ 4700 rpm;
    Emisii: 156 g/km

Transmisii:
– M6 pentru toata gama de motorizare;
– A6 doar pentru dieselul de 136 CP si benzinarul de 2.0 litri;

Suspensii:
– pe fata tip MacPherson, cu arcuri elicoidale si amortizoare cu gaz. Bara stabilizatoare anti-ruliu.
– pe spate tip multi-brat, arcuri elicoidale si amortizoare autoadaptabile (ASD) cu gaz.

Directie:
asistata electric MDCP (Motor Driven Power Steering)

Frane:
– fata = discuri ventilate de 320 mm;
– spate = discuri solide de 300 mm.

Dimensiuni:
– L = 4.77 m; l = 1.82 m (fara oglinzi); h = 1.47m;
– ampatament = 2.77 m;
– consola fata = 0.92 m; consola spate = 1.08 m;
– ecartament: fata = 1.59 m; spate = 1.60 m;

Rezervor: 70 litri;
Portbagaj: 553/1719 litri (bancheta spate ridicata/rabatata)

(extras din comunicatul oficial Hyundai Romania)