Noi 252010
 


Cu mai putin de o saptamana inaintea anuntarii tarilor-gazda ale Cupelor Mondiale din 2018 si 2022, Kia Motors Corporation si Hyundai Motor Company au prelungit intelegerea cu organizatia care conduce fotbalul mondial, FIFA, cu un interval neobisnuit de lung, asigurand sponsorizarea Cupelor Mondiale din 2018 si 2022, la categoria Partener Oficial Auto.

Dupa o serie de implicari de succes in sponsorizari sportive, Hyundai-Kia a decis sa reinnoiasca parteneriatul, cu patru ani inainte de expirarea acestuia. Prelungirea cu opt ani a intelegerii cu FIFA ofera posibilitatea de a sponsoriza toate competitiile FIFA si participarea la orice eveniment sau initiativa a forului superior din fotbal.

„Suntem foarte fericiti sa extindem intelegerea cu Hyundai-Kia, ca unul dintre partenerii FIFA de top, care va oferi un suport activ pentru inca doua editii ale Cupei Mondiale, din 2018 si 2022” – a declarat presedintele FIFA, Joseph S. Blatter. „Hyundai si Kia sunt adevarati parteneri ai fotbalului, care inteleg si impartasesc filozofia si pasiunea noastra pentru acest joc frumos. FIFA este sigura ca Hyundai si Kia vor continua sa ne sustina in a dezvolta acest sport si a-l extinde pe glob, prin angajamentul lor dedicat pentru fotbal”, a adaugat Blatter.

(comunicat oficial Kia Romauto)

Articole cu tema apropiata: