aug. 272009
 

hyundai-interior-i30 Hyundai este fara indoiala intr-o crestere extraordinara a reputatiei sale in ultimii ani, iar acum iscusinta antreprenoriala si eficienta muncii au condus in primul semestru de vanzari al anului 2009 la obtinerea pozitiei a 4-a in lume printre constructorii auto. Mai exact Hyundai-Kia Automotive Group a batut Ford cu 8.000 de vehicule si a ajuns in urma Toyota, GM si Volkswagen.

Daca cifrele pot lasa ceva loc de interpretari de cand s-au combinat cu Kia, dar au esuat sa o faca cu alti constructori precum Nissan si Renault, Hyundai peste Ford este un aspect definitiv. Sunt vesti excelente pentru Hyundai, ale caror vehicule au suferit o transformare radicala de la stanjenirea zilnica/rememorari ale neajunsurilor personale la un loc respectabil pe sosea.

Iata clasamentul vanzarilor mondiale pe marci, la sfarsitul primului semestru din 2009:

TOP 10 unitati vandute
1 Toyota 3,564,105
2 General Motors 3,552,722
3 VW 3,100,300
4 Hyundai-Kia 2,153,000
5 Ford 2,145,000
6 PSA Peugeot-Citroen 1,586,900
7 Honda 1,586,000
8 Nissan 1,545,976
9 Suzuki 1,152,000
10 Renault 1,106,989