mai 142009
 


Autoitalia Group a lansat in Romania Alfa Romeo MiTo. Numele MiTo se refera la arcul spatial Milano-Torino, orasele italienesti in care MiTo a fost imaginata si construita. Noul model este incredibil de sportiv si neasteptat de bine echipat pentru un model de clasa B.

MiTo este un 8C Competizione mai mic. Asemanarea liniilor de design este vizibila. Aceeasi vedere frontala care aminteste de chipul unei pasari de prada, aceleasi linii laterale, acelasi desen al muchiilor in spate.

Motoarele disponibile sunt:
a) pe benzina – 1,4 MPI (78 CP), 1,4 T-Jet (120 CP si 155 CP);
b) diesel – 1,3 MultiJet (90 CP), 1,6 MultiJet (120 CP).

Punctul forte care asigura pentru MiTo suprematia in clasa B auto sunt:
sistemul „Alfa DNA”, un selector al presetarilor masinii: Dynamic, Normal, All Seasons.
diferentialul Q2, asa numitul „4×4 fals”, care poate distribui tractiunea intre rotile osiei fata intr-un mod asemanator cu cel in care tractiunea este distribuita fata-spate la un 4×4;
sistemul VDC, care integreaza intr-un singur sistem aproape toate tipurile de asistare electronica inventate de industria auto.

Electronica lucreaza spectaculos, insa detalierea comportamentului dinamic o vom face dupa drive-test. Prima impresie (intre doua sandvisuri) legata de acest model este pozitiva si puternica. Nu am reusit (inca…) sa identificam vreun punct slab al masinii la interior sau la exterior.

Preturile noului MiTo pornesc de la 11.756 euro fara TVA , adica 13.990 cu TVA.