Apr 222009
 


Skoda Auto prezinta noua imagine a modelelor Octavia RS si Scout. Dupa transformarea modelului Octavia prezentata la finalul anului trecut, atat versiunea sport RS, cat si Octavia Scout au fost supuse unui facelift.

In plus fata de modificarile aduse la capitolul design, cele doua modele vor oferi clientilor si cateva noutati de natura tehnologica, cum ar fi senzorul pentru calitatea aerului pentru sistemul de climatizare Climatronic sau sistemul de iluminare cu faruri adaptive Xenon.

Octavia RS

Versiunea restilizata a modelului Octavia RS iese in evidenta prin noua forma a grilei radiatorului, prin emblema RS si prin farurile cu design marcant. Noua bara de protectie integreaza doua elemente de noutate: in plus fata de proiectoarele de ceata cu functie Cornering, pentru Octavia RS sunt disponibile si LED-uri cu functie Day Light.

O noua culoare metalizata, Gri Antracit, este acum disponibila pentru versiunea RS, impreuna cu jantele de aliaj usor 18″ Neptune.

Trenul de rulare sport coborat la 127 mm, greutatea redusa a autovehiculului (cu 20 kg la motorizarea pe benzina, respectiv cu 15 kg la versiunea diesel) si valoarea redusa a coeficientului de rezistenta aerodinamica au influentat pozitiv parametrii de performanta. Astfel a fost obtinuta o crestere a vitezei maxime, fiind imbunatatite si valorile pentru elasticitate si acceleratie.

Propulsoarele modelului Octavia RS respecta norma Euro 5. Motorul pe benzina TSI de 2,0 / 200 CP se remarca printr-un consum de 7,5 l/100 km si emisii de CO2 de 175 g/km, iar propulsorul TDI de 2,0 CR / 170 CP parcurge 100 de kilometri cu 5,7 l, cu emisii de CO2 de 150 g/km. Ambele propulsoare sunt disponibile exclusiv in combinatie cu o transmisie manuala sau DSG in sase trepte.

Octavia Scout

Linia de design Scout a obtinut un loc bine definit printre modelele produse de Skoda, iar Octavia Scout reprezinta, alaturi de Roomster Scout si de Fabia Scout, varfurile de gama.

Bara masiva de protectie cu proiectoare de ceata cu functie Cornering accentueaza aspectul de autovehicul de teren. Elementele marcante de protectie ale caroseriei sunt completate armonios de noua culoare metalizata Rosso Brunello.

Garda la sol de 179 mm, suspensiile si scutul de protectie permit rularea si pe drumuri neasfaltate. Cea de-a patra generatie a cuplajului Haldex asigura tractiunea integrala si poate transfera pana la 85 % din cuplul motor spre una din osii, iar forta de propulsie este asigurata de doua motoare puternice, disponibile cu o cutie de viteze manuala in sase trepte: propulsorul pe benzina 1,8 TSI / 160 CP (Euro 5) si motorul diesel 2,0 TDI PD DPF / 140 CP (Euro 4).

Articole cu tema apropiata: