Apr 032009
 

Logo HELL
Cei mai multi observa in Formula 1 lupta pilotilor. Asa cum este si firesc, publicul devoreaza spectacolul miilor de cai putere, fara sa observe un alt razboi, cel al culiselor comerciale din Formula 1, razboiul sponsorilor.

Pana in acest an, Red Bull a fost singura bautura energizanta implicata in Formula 1. Incepand cu 2009, zona tabu a fost penetrata si de o bautura energizanta noua, Hell.

Negocierile intre producatorul bauturii energizante Hell si echipele de Formula 1 Brawn GP si Williams se gasesc intr-un stadiu avansat.

Au ramas doar doua necunoscute. Cu care dintre cele doua echipe va semna Hell ? Ce statut va avea Hell, de sponsor principal al unei echipe de Formula 1 sau va fi unul din multii sponsori obisnuiti?

Hell a inceput discutiile cu cele doua echipe, pe fondul deja cunoscutei crize economice mondiale, care afecteaza si F1. Acest context a determinat cativa sponsori importanti sa se retraga.

Ungurii de la Hell considera ca este timpul sa inceapa negocierile si sa se implice in acest sport, intrand intr-o competitie directa cu gigantul Red Bull. Va reusi oare un brand estic sa se impuna in F1? Vom vedea in etapele urmatoare ale unui sezon fierbinte, care a demarat pe 29.03.2009, in Australia.

(adaptare dupa comunicatul oficial Hell in Romania)

Articole cu tema apropiata: