Mar 102009
 


Lexus a incheiat un parteneriat cu Ministerul Mediului, prin care pune la dispozitia acestuia o limuzina GS 450h, automobil premium cu propulsie hibrida.

Astfel, Ministrul Mediului se va deplasa cu modelul GS 450h, primul sedan hibrid premium din lume. Dotata cu tehnologia specifica Lexus Hybrid Drive, masina ofera performanta unei motorizari V6, combinata cu un consum redus de carburant si emisii scazute.

Parteneriatul dintre Ministerul Mediului si Lexus este valabil timp de un an de zile, cu posibilitatea de a fi prelungit.

Performantele modelului GS 450h se datoreaza folosirii combinate a motorului pe benzina V6 de 3,5 litri, cu injectie directa, si a motorului electric cu o putere de 147 kW. Cu o acceleratie lina si silentioasa de la 0 la 100 km/h in mai putin de 6 secunde, modelul GS 450h este foarte puternic.

In plus, la pornire si la rulaj la viteze inferioare, nu exista emisii deoarece masina este propulsata doar de motorul electric, esenta a tehnologiei integral hibride.

Articole cu tema apropiata:

  8 comentarii despre “Lexus GS450h – limuzina Ministrului Mediului”

  1. parerea mea este ca acest parteneriat este exemplul clasic de spaga grasolana, atent invelita intr-o reclama „onesta”…cat si cine a platit taxa de mediu???? ca stiu din caracteristici ca polueaza si asta ceva…succesuri….celor care se cred mari

  2. Este de Ministerul Mediului de la noi?

  3. Este vorba*!!Scuze.

  4. Da, cu limuzina Lexus se va da dl Nemirschi. Fiind un parteneriat cu Lexus, nu cred ca s-au cheltuit bani publici.

    Ministrul are masina, iar Lexus isi promoveaza masina printre politicienii saraci si cinstiti.

  5. @superior: nu s-a plătit nicio taxă de mediu, întrucât automobilele cu propulsie hibridă (motor termic+motor electric) sunt scutite de la aceasta. Şi nu este o şpagă, maşina nu i-a fost dăruită ministrului, doar dată în folosinţă. Cred că Ministerul va plăti benzina şi reviziile, adică va cheltui mult mai puţini bani decât pentru întreţinerea şi folosirea unei maşini de mărime, confort şi performanţe similare de la o altă marcă.

  6. e buna asta pt reclama, dar oare nu ar fi fost si mai bine pt ECONOMIA ROMANEASCA sa facem reclama prin orice mijloace la marca locala, Dacia ? (chiar daca nu este hibrida, inca …)

  7. Adrian Enache,
    stiu ca nu se plateste taxa pe o masina hibrida, dar si asta polueaza bine la cei 340 cai pe care ii are…nu crezi ca este cam mult??? Nu crezi ca cei 69000 euro sunt cam mult pentru „un parteneriat” fara interes sa zicem? Nu crezi ca o revizie la o masina de lux este mai costisitoare decat la o Dacie, in care i-ar sta asa bine ministrului? Nu crezi ca sunt destul de multe masini achizitionate de iubitii demnitari astfel incat sa nu vorbim de o stringenta noua achizitie…ca fiecare rand de guverne/parlamente a avut grija sa redoteze flota cu masini din bani publici. Asa ca te invit sa-mi zici un singur motiv pertinent (ca de la ministru nu am aflat) pentru care sa primesti un auto de 340 cai si 69000 euro chiar si in folosinta…ca tu stii foarte bine ca nu primesti nimic gratis pe lumea asta…toate aceste colaborari au ceva motive in spate, cum sta bine la romani: o atentie, un contraserviciu, o promovare, etc.

  8. superior – cand se da cu hibridoasa dl ministru, il vad multi. Daca dai in folosinta o masina in acest fel, obtii multa expunere media.

    Nu plang de mila marcii Lexus, sunt sigur ca si-a calculat cu atentie foloasele, in timp ce sunt sigur ca ministrul nu s-ar fi afisat public cu noua „achizitie” daca s-ar fi tocat bani de la buget.

    Fostul ministru al mediului a avut la fel in folosinta un Saab Biofuel. In Bucuresti, Saab si Toyota sunt vecini gard in gard… Au vazut ce imagine buna a obtinut vecinul anul trecut si anul asta s-au miscat ei mai repede. 😀