iul. 292008
 


WAY OF LIFE (Stil de Viata) – filozofia Suzuki este sustinuta de unul din cele mai interesante modele de la British International Motor Show (BIMS). Suzuki, aflat in al 99-lea sau an de existenta, a pozitionat conceptul Kizashi chiar in centrul standului. Un studiu de design puternic, ce ofera o platforma pentru intrarea sa in segmentul D, in 2010.

Conceptul Kizashi marcheaza inceputul celei de a treia faze a strategiei globale Suzuki, intitulata „Status”, un proiect ambitios care presupune implicit concurarea unor modele „grele” din piata europeana. Clasa D inseamna Passat si Mondeo, nu-i asa? Faza „Status” urmeaza precedentelor faze 1-„Sport” (reprezentata de Swift si SX4) si 2-„Family” (noul Splash).

Conceptul Kizashi a fost prezentat prima data la Frankfurt in 2007, initiand o tema de design ce a fost interpretata prin doua vehicule concept, Kizashi 2 si Kizashi 3, prezentate la Saloanele din Tokyo si New York. Kizashi este un cuvant japonez ce inseamna „preludiu” sau „anticipare”, si exprima exact tendinta Suzuki de a accede noi segmente de piata.

Mai modest ca marime, dar nu mai putin atragator ochiului, conceptul A-STAR este viziunea Suzuki pentru viitorul masinii de oras – eficienta si ecologie. Conceptul A-STAR a fost produs de subsidiara Suzuki din India (Maruti-Suzuki), elementele de stil incluzand atat elemente culturale japoneze, cat si indiene.