Mar 042008
 


In sfarsit, certitudinea a luat locul speculatiilor. Sandero este un model de sine statator, altul decat Logan. Noua Dacia a sosit si aduce cu ea atat lucruri bune cat si lucruri mai putin bune. Cu care doriti sa incepem?


SANDERO – aspecte pozitive (primare, netehnice):

– va fi mai ieftin decat Logan;
– suporta echipari de securitate superioare gamei Logan;
– este un hatchback, tip de caroserie mai cerut in Europa decat „break” sau „sedan”;
– arata mult mai bine decat Logan.


SANDERO – aspecte negative:

1 – a fost doar o jumatate de lansare, nefiind catalogata de presa internationala ca premiera mondiala, datorita identitatii cvasitotale intre Dacia Sandero si versiunea sud-americana Renault Sandero. Masinile sunt identice.
2 – imparte cu Logan aceeasi clasa constructiva si – daca noile generatii Logan nu vor urca in in clasa – Sandero poate fi un prim semn premergator intrarii Logan in istorie. Acest lucru ar fi regretabil.
3 – creaza confuzie in piata, Dacia Sandero fiind in linii mari aceeasi masina cu Nissan Tiida. De ce si-ar cumpara cineva o Tiida cu 12.000 €, cand isi poate lua practic aceeasi masina la jumatate de pret?

Este posibil ca elementele punctate in acest articol sa aibe raspunsuri simple, ce ar putea fi date curand de Dacia. Pana atunci decantam cele mai proaspete informatii.

Completare: – La ora la care cititi acest articol, Dacia Sandero a fost lansata si in Romania. Puteti citi extrasul din comunicatul oficial, precum si un articol cu primele impresii… romanesti.

Articole cu tema apropiata:

  34 comentarii despre “Dacia SANDERO – primele impresii”

  1. Ce spuneti baiti odata cu lansarea, misti nu! Pe dracu! Prea scumpa pt ce stie sa faca si cum arata. Ca sa-i mai pui si airbaguri laterale si vopsea metalizata ajunge la 10500 E. Este enorm. Sunt masini la 11500 E care arata de 10 ori mai bine si merg de 100 de ori mai bine. Un singur exemplu ar fi Kia Proceed si mai sunt: Chevrolet Aveo, Lacetti, Ford Fiesta. Eu chiar as fi vrut sa mi-o cumpar dar nu la banii astia… Si nu mai inteleg un lucru, de ce din 5 variante , doar de la varianta a 4-a gasim aer conditionat iar la celelalte nici macar nu e optional. Aloo, francezi…traim in 2008 si voi scoateti trei variante fara aer, cum sa taiesti in Buc fara aer conditionat vara la 55 `C la sol?! Asa ca sa va luati masina si sa o vindeti in Africa fara aer ca ei sunt obisnuiti.

  2. George – proceed este alta clasa auto. Nu poti compara Polo cu Golf.

    Nu stiu cum ai ajuns la 10500 euro la Sandero cand cel mai scump este sub 10.000 CU TOATE TAXELE INCLUSE.

    Chevrolet (cu exceptia Captiva) este o gama cu mari probleme de securitate. Aveo sa spuna „merci” ca are voie sa circule in Europa. Are 1 stea si jumatate EuroNCAP – nu se compara cu Sandero care – cel mai probabil – va obtine 3-4 stele.

    Referitor la Fiesta, si Ford propune 3 niveluri de echipare fara aer… La pret, te sfatuiesc sa nu facem comparatie, ca Sandero sta mai bine la aceeasi echipare.

    Pe scurt, ideea ar fi ca ne dedicam prea usor legendelor si prea greu informatiei.

  3. Sandero nu se poate achizitiona, din pacate, prin progr Rbla, pt k in momentul lansarii programului, masina nu era disponiila, nu era omologata si nu se putea depune documentatia necesara acceptarii in program.

  4. Adrian – in „programul rabla” nu se inscriu masini, ci vanzatori de masini. Pentru intrare in program, AFM nu solicita omologari auto.

    Problema cu Sandero este ca acum se fac inscrieri pe liste, iar in program se iau bani de la guvern doar pentru livrari, masini incasate 100%.