Noi 092007
 


La „Total Auto” am parcurs un episod straniu, impropriu formatului emisiunii, insa extrem de interesant ca subiect si spectacol. Intalnire cu Tatra, un „miriapod” gigant.

Tatra inseamna intotdeauna tractiune integrala, insa nu neaparat 4×4 – ci si 6×6, 8×8, 10×10 sau (mai rar) 12×12. Singurul autovehicul caruia i s-a facut o statuie in marime naturala. O masina care coboara pante de 60 de grade si urca rampe de 45.

Cel mai bun rezumat al emisiunii se poate constitui din povestile continute de filmele de mai jos:

Videoclipul nr.1 – „Drive test 8×8”

Videoclipul nr.2 – „Demonstratie de forta” (fara comentariu)

Articole cu tema apropiata:

  15 comentarii despre “Tatra – un „miriapod” la radio – drive test 8×8”

  1. Si eu a si vrea o jucarie ca asta dar nu prea e loc in fata blocului.Si apropo ce norme de poluare indeplinesc?!

  2. euro4 cu tehnologie Bluetec (AdBlue de la OMV). cred ca pot trece si de maine la euro5.

    Sunt impresionat (sincer). 😯 Cehii ar trebui sa fie mai cunoscuti pentru Tatra decat pt Skoda 😀

  3. Tatrele merita tot respectul! Sunt bine facute si performante. Genul de masinarie cu care pleci la drum (sau pe camp ori pe munte) fara frica. Stii sigur ca ajungi unde vrei! Dar si mai tari sunt rusii! Ca doar ei castiga la Dakar…

  4. Adi, rusii au castigat ca echipaj. Or fi avut vreun Schummacher al camioanelor…

    Pe echipe, intotdeauna Tatra a fost mai tare, terminand cu trei echipaje in primii 10.
    3 din 3 !!

  5. Tatra reprezinta camionul perfect regina santierelor va pot spune din proprie experienta. Am condus si voi conduce acest camion care nu se compara cu alte camioane din toate punctele de vedere motor cu racire pe aer, consum redus, punti oscilante tot ce inseamna varful tehnologiei constructiei de camioane incepand de la primul model si pana in ziua de azi

  6. nu este nimic de spus totul este impresionant cred ca este ce a mai buna masina grea pe care o poate avea europa si poate ca nici nu mai este o alta in lume atat de performanta

  7. tatra e regina santierului dar stiu ca si rusii fac masini tari; eu vreau acum sa cumpar una si nu stiu ce sa fac:sa iau o tatra sau sa iau un kraz?
    am gasit si una si alta dar sunt inca nehotarat; poate ma poate sfatui cineva care a lucrat macar pe una din ele?

  8. stefane, stii lectia mai bine ca oricine – DRIVE TEST!

    Da-te cu ele si asculta-ti inima! :mrgreen:

  9. Nu pot fi facute comparatii intre „mere” si „pere”. TATRA este camion special construit pentru „expeditii” off-road iar Kraz-ul si Kamaz-ul sunt pentru facute pentru „excursii” on-road.

  10. Tatra se reprezinta prin trei cuvinte: forta, durabilitate si eficienta.
    Nu exista autocamion care sa indeplineasca aceste trei conditii pana acum.

  11. fara cuvinte

  12. am fost sofer pe TATRA 813 kollos 3 ani.Super masina si super putere

  13. Sint fan al camioanelor TATRA si mi-ar placea sa discut cu pasionati ca si mine sau cu cei care le conduc.Voi de ce credeti ca nu se vind la fel de bine ca alte marci care nu au traditia vehiculelor de santier? Pentru ca celelalte vin mai de la vestul Europei? Acum conduc un MAN TG prelata dar pe viitor vreau o (un)TATRA.