oct. 012007
 

Recenta conferinta de presa sustinuta de seful BMW, Norbert Reithofer, pentru prezentarea strategiei bavareze pe urmatorii 10 ani, a adus si vestea despre posibila aparitie a unui al 4-lea brand in grupul BMW. Domnul Reithofer a spus ca „BMW ia in calcul aparitia unui nou brand”. Deocamdata, BMW AG detine Rolls Royce, Mini si brandul mama (sau tata…) BMW. Cine ar putea fi noul venit?

Jurnalistul auto Rick Kranz de la Automotive News Europe prezinta publicului 4 motive pentru care domnia sa considera ca BMW va aduce la viata brandul Triumph, ce ar putea fi vandut in showroom-uri comune cu Mini:

1. Inca de cand brandul Triumph a disparut in 1984, acesta a ramas un nume respectat si plin de distinctie. Brandul a produs o gama larga de masini clasice britanice: TR3 in anii ’50, TR4 in anii ’60 si TR6 din anii ’70. Aceste frumoase roadstere de 2 locuri inca intorc capete pe strada…

2. Nu e nevoie sa reinventam roata. Arhitectura „tractiune spate” pentru o platforma mica exista deja la BMW Seria 1. Desigur cu o usoara scurtare a ampatamentului. Cat despre motorizari, trebuie doar sa va uitati sub capota Seriei 1.

3. Dealerii Mini au nevoie de mai multe modele in showroom pentru a indeplini un mix de oferta competitiv. In acest moment, linia Mini este limitata la hatchback-uri in trei usi, plus o convertibila (decapotabila cu acoperis rigid). Reithofer a vorbit despre wagon-ul Clubman (prezentat la Frankfurt) care va intra pe piata luna viitoare in Europa, dar si despre un crossover, alaturi de un sedan in 4 usi si – posibil – chiar un pick-up !!

4. In plus, brandul Triumph se afla deja in propruetatea BMW.

Este inca prea devreme pentru certitudini. In schimb, argumentele jurnalistului german ne indeamna sa mizam pe instinctul sau. Va reveni la viata Triumph ?

  1 comentariu despre “Va reveni la viata marca Triumph ?”