Sep 212007
 

Mai tarziu, dar a venit… Lansat în Italia odata cu noul logo al marcii si cu o campanie intitulata sugestiv „Made in Fiat”, Bravo este rezultatul ambitiei producatorilor italieni de a patrunde în cel mai competitiv segment al industriei auto cu o masina proiectata fara compromisuri.

De asemenea, Bravo este modelul ce a introdus pe piata noua familie de propulsoare pe benzina supraalimentate, denumita T-JET si bazata pe o noua tehnologie ce asigura un consum redus de combustibil în conditii de performanta si sportivitate.

Cele 5 stele EuroNCAP alatura masina celorlalte trei detinatoare ale numarului maxim de stele: Grande Punto, Fiat Croma si Fiat 500. În România, Noul Fiat Bravo va fi disponibil atât în versiunea pe benzina cât si în cea diesel, în patru variante de echipare (Active, Dynamic, Emotion si Sport) si 5 motorizari (1.4 90 CP, 1.4 T120 si 150 CP / 1.9 Multijet 120 CP si 150 CP). Pretul porneste de la 11.745 Euro fara TVA (13.977 Euro cu TVA) pentru benzina si 13. 650 Euro fara TVA (16.244 Euro cu TVA) pentru diesel. Toate detaliile in brosura importatorului.

Mai jos aveti fisa tehnica a noului Bravo:

Acest articol contine informatii seci, „copy-paste” (inclusiv foto), de la importator, intrucat testele noastre sunt in curs de desfasurare. Scuze pentru pozitionarea fisei tehnice. Este un decupaj gif din pdf-ul original primit de la importator, iar aceasta pozitionare este singura care ofera cititorului rezolutia (claritatea) cea mai buna a textului. .

Articole cu tema apropiata:

  8 comentarii despre “BRAVO – „Made in Fiat””

  1. Fiat=fiabila…shi chiar e accesibila la pret! o mashina foarte buna sa nu mai zicem de frumusete 🙂

  2. FIAT e o „partida” buna in acest moment, insa mai are de lucru la capitolul „perceptie de marca in Romania”.

  3. Cam vrea sa-i dea la cap Golfului si sincer nu prea o sa-i iasa. Din cate am inteles fiat isi pune mari sperante in acest model, si sper sa isi faca treaba. In acest moment sunt mai tentat sa iau un bravo decat un golf, dar piata ce va zice?… ramane de vazut.

  4. dupa SIAB sper sa pot lua unul sa ma dau cu el. Arata bine. Mai bine ca Golful…

  5. eu zic sa nu comparam golfu cu bravo pt ca fiat din 1.4 scoate 150cai..golfu din 1.9 scoate 105..desigur are si motoru de 2.0 de 200cai (GTI) dar pretu sare de 20.fiatu avand in vedere ca costa 16-18k varianta sport eu zic ca e cam cea mai buna afacere de pe piata 😉

  6. schumi – a evoluat si neamtul in 2008. „Benzinarul” de 1,4 scoate si el 150CP, iar „tractorasul” TDI de 2 litri a aderat la tehnologia common rail si scoate 140CP. Ambele turbo, desigur…

  7. am realizat in ultimii 10 ani de cand am avut posibilitatea sa imi achizitionez masini ca scenariile Fiat are probleme la cutie, la motor, la caroserie, la parte electrica … nu prea sunt fondate. ori idei de genul masinile italiene nu sunt fiabile… Eu am avut masini germane sau sub concernul german VW si sincer va transmit fiabilitatea a fost total identica cu cea italiana. Momentan avan una din aceste masini germane in service pentru ceva probleme la partea mecanica si asta la doar 47.000 de km.
    Mentionez ca nu locuiesc in jungla asfalturilor si nu sofez la stilul smucit simplu .
    Asadar eu in aceste zile voi achizitiona un Fiat Bravo de 1,4 cu 120 CP in 6 trepte, benzina. am facut un test drive si m-am declarat multumit pentru banii ceruti pe el si comparandu-l cu alte masini din gama lui.
    Nu imi place sa astept parerile pietii cate se vand din acest produs. daca vreau sa am acea masina o am pentru ca mie personal imi spune ceva. ma identific cu ea si cu dotarile si posibilitatile ei si desigur imi permit. sfat : luati ce va place ce va satisface nevoiele si personalitatea nu luati ce va este recomandat de altii.
    succes

  8. leoxland – sunt absolut de acord. Incepand cu prima generatie Stilo, Fiat a crescut mult in planul calitatii.