sept. 202007
 

Am urmarit cu multa tristete o emisiune TV pe un subiect extrem de generos, „Ford la Craiova”, in care invitatii (cu deplinul concurs al realizatorilor) au preferat sa joace numere personale ieftine, in loc sa aduca publicului informatii corecte.

Va prezentam o distinsa doamna, care a simtit nevoia sa ne explice cam care ar fi modelele ce urmeaza a fi produse de Ford la Craiova. La banalitatea „Focus si Fiesta se vand bine”, invitata a adaugat si un detaliu hazliu – „micuta” Ford Ikon. Cand zici „icon” te gandesti la ceva micut, pe desktop…

D_QgOOQF15I

Intre noi fie vorba, „micutul” Ford Ikon – un mare succes de piata in India – este o masina maricica (un fel de Solenza…), nicidecum vreun Matiz, Ka sau Smart. Ikon este produsa in India, este desenata special pentru aceasta piata (foto) si abia a fost relansata in 2007. Prin urmare, fiind produs in India, inseamna ca Ikon nu are cum sa fie „modelul Ford fabricat exclusiv in Romania”, nu-i asa?

Ford Ikon - deloc micut, deloc european, deloc la Craiova...

  3 comentarii despre “„The Money Channel” a descoperit… apa calda !”

  1. De ce te miri? Sau este o „mirare retorica”? Ce naiba, orice om cu 2 neuroni valizi a inteles de mult timp ca in Romania competentza este o exceptie (si este paguboasa pentru „detinator”).

    Domnisoarei din al 2-lea clip nici nu i-as pretinde informatii pertinente. Ea are probleme mari cu limba romana…

  2. val – nu ma mir, ci ma OFTIC. Ma oftic… retoric. ๐Ÿ˜ฏ Oricum regret daca ti-am sugerat ideea ca cei doi eroi de mai sus ar fi niste tembeli… Problema este MULT mai grava:

    – in cazul 1 (pe care il cunosc) nu este vorba despre neuroni izolati, ci despre o bravura de tip adolescentin a unui jurnalist cu state vechi. Cand un om de la care ai pretentii face asa ceva, inseamna ca vina lui este dubla.

    – in al doilea caz (tipa…) trebuie remarcate doua detalii:

    1. era sufocata de emotii (e usor s-o dai in bara cand esti sufocat de emotii).

    2. nu stapanea subiectul… si aici e buba cea mare a celor de la MC…

    In ambele cazuri, meseria a trecut pe locul 80, no.1 fiind momentul „aparitiei tv”, nevoia de a deveni brusc si frumos si destept si important ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€