Mai 312007
 

Dupa ce a vandut 2,4 milioane de unitati din – probabil – cel mai urat model al sau, Renault s-a gandit sa transforme bostanul in caleasca. Noul Twingo arata incitant in poze, iar particularitatile tehnice, asa cum sunt ele prezentate de constructor, par foarte competitive.

Aspectul caroseriei este in mod cert cea mai spectaculoasa dintre noutatile lui Twingo. Tipul cu ochelari si-a luat lentile de contact si se vede ca a inceput sa mearga la sala. Un Modus mai mic.

In premiera pe Twingo va aparea consacratul (ca sa nu spunem „vechiul”) motor diesel 1,5 dCi (Greu de Ucis… partea a 16-a, un fel de Bruce Willis al motoarelor) impreuna cu un propulsor absolut nou – 1,2 litri turbo pe benzina, la 100 de cai. Hmmm… Momentan, la capitolul „100 de cai”, rima clasica Renault ar fi doar motorul de 1,4 litri de pe Clio III. Adica o motorizare de-a dreptul sportiva pentru o masina cu o lungime de doar 3,60 metri. 1,2-ul curent de pe Clio III dezvolta maximum 75 de cai… De ce oare debuteaza noul 1,2 turbo pe un Twingo si nu pe un Clio III? Inca nu inteleg foarte exact acest joc, dar vom afla totul in iunie…

La noul Twingo va fi interesant si „mixul de conectare”, facilitati onboard suficiente pentru orice conectare prin USB sau BlueTooth. Cu ajutorul acestor magistrale se vor putea stoca si incarca fisiere MP3 sau se va putea crea usor interconectivitate cu dispozitive gen i-Pod.

Poluarea va fi sub 140g/km parcurs, iar 9% din plasticurile folosite la interior provin din reciclare. E adevarat ca suna rau sa ai pe masina plastic reciclat, insa aceasta abordare va fi sigur singura intr-un viitor nu prea indepartat.

Personal ma astept la o lupta mare in acest segment. Probabil ca lupta cea mai mare se va da intre Renault Twingo si Fiat 500. Primul are avantajul de a intra mai devreme pe piata, in timp ce al doilea are de partea sa istoria.

In acest moment se stie despre noul Twingo la fel de putin pe cat se stia si la salonul auto de la Geneva, cand a fost expus prima oara. Probabil ca vom avea mai multe amanunte incepand cu data de 15 iunie 2007, cand va intra pe piata.

Articole cu tema apropiata:

  15 comentarii despre “Renault. Twingo. Bingo!”

  1. renault Twingo e o masina super mai ales pt. doamne.Conduc o astfel de masina dar din pacate nu e a mea.Mi-as dori-o.
    Oricum nota maxima- 10

  2. Banuiesc ca va referiti la modelul vechi (poza de sub titlu)… Cel nou nu a fost lansat inca.

  3. Hmm, da, pare a fi dragutza, dar argumentul cel mai puternic va fi PRETUL, cred ca mai mult de 6000 euro e prea mult, pentru oricare dintre cele 2 mini-autoturisme(500-le si twingo).

  4. E un segment de viitor. Cred ca se pot duce lejer pana in 10.000 de euroi cu versiuni echipate decent.

    Decat tripleta ceha (107, C1, Aygo) la aceiasi bani…

  5. 10.000 mi se pare mult prea mult pentru asa o masina mica, cred ca va avea priza la femei…
    De fapt in tari mult mai dezvoltate se pune accent pe autoturisme asa mici, abilitatea lor fiind strecurarea usoara prin trafic…dar 10.000 ????
    Imi iau 3 matiz-uri :))))))

  6. Atentie – faza cu 10.000 de euroi este o speculatie de dragul discutiei. Inca nu se stie ce pret va avea noul Twingo.

  7. Probabil va profita de pretul Logan-ului si va avea un pret apropiat…..oricum mult peste cat face….

  8. Chiar daca i-au schimbat fata aia de extraterestru domestic, un Twingo ramane un Twingo.

    Logan e cu 2 clase peste. Nu cred ca vor fi in acelasi segment de pret.

  9. Ramane de vazut…eu zic k va avea un pret foarte apropiat…uite-te la 107 !

  10. Nimic nou ? Un pret ceva ??:)

  11. Prima impresie este cat se poate de buna,dar poate fi schimbata atunci cand se va anunta pretul.Sper sa nu fie unul prea ridicat(sub cel al Logan-ului) pentru ca mi-as dori si eu un Twingo.

  12. Vechiul Twingo este mult mai aspectuos decat noul twingo. In nici o masina nu veti gasi atata lumina si spatiu ca intr-un mic twingo vechi. In plus parerile sunt impartite despre cat de bine arata. Eu sunt de parere ca este o reusita totala vechiul twingo si va ajunge legenda ca si Kaferul.

  13. Der Kafer s-a nascut in 1938. E.T. (Twingo, he he) in 1993. Nu cred ca se pot compara cele doua povesti. 😀

  14. Sunt la un pas de achizitionarea unui Twingo si, sincer, cel mai mult m-a atras aerodinamica lui trasnita, pe langa consumul apropape indecent de mic!