Mar 012006
 

DodgeSitul original Dodge: http://www.dodge.com/

Situl Dodge in Romania: http://www.dodge.ro/

Articole cu tema apropiata:

  6 comentarii despre “Dodge”

  1. DE la ce preturi pleaca aceasta marca DODGE mar interesa sa cumpar?

  2. In Romania, conform celor mai actualizate informatii pe care le am (nov 2006), se vand urmatoarele modele Dodge (preturi euro):

    Caliber 1.8L – 12765 cip
    Caliber SXT 1.8L – 13605 cip
    Caliber 2.0L – 14660 cip
    Caliber SXT 2.0L – 14925 cip
    Caliber 2.0L CRD – 16125 cip
    Caliber SXT 2.0L CRD – 16485 cip (preturile tti din catalog nu mai sunt relevante dupa 1 ian 2007..)

    Aceste preturi sunt de catalog (APIA). In general, preturile in showroom sunt mai mici datorita discounturilor care se fac pe baza de oferte speciale.

    Prin urmare, luati preturile de mai sus doar ca reper, urmand sa aflati preturile reale de piata din showroom. Mai multe detalii pe http://www.dodge.ro (in partea de jos a paginii lor -care pare in constructie – aveti contact si retea).

  3. sunt foarte interesat de jeep patriot

  4. imi place ,cred ca este o masina tare

  5. Am achizitionat prin intermediul firmei unde lucrez un Dodge Nitro ST 2,8 CRD.Am constatat ca la mersul in localitate(urban),consumul depaseste cifra data de catre firma,adica se ridica undeva la 13,5 -14 litri motorina.Sincer,are multe probleme,unele legate de tinuta de drum,de confort al soferului,in primul rind(eu avind doar 1,98m),dar totusi necazul mare este CONSUMUL de carburant.Va multumesc si sper sa nu ocoliti aceste rinduri.

  6. cosgarea mihail – niciodata nu ocolim vreun comentariu. In cum ati dori sa-l „intersectam”? Va putem ajuta cu ceva CONCRET?

    De dragul discutiei, va pot confirma ca niciun producator nu explica felul in care a fost masurat consumul publicat in manualul masinii. Acest consum se face (de obicei) fara AC pornit, o singura persoana in masina (soferul), rezervorul sub jumatate umplut, fara roti de rezerva sau alte incarcaturi in portbagaj. Regimul de sofat „urban” nu este realizat „bara la bara”, ci presupune doar mai multe opriri si porniri cauzate de stopuri si eventuale treceri de pietoni.

    In aceste conditii, indiferent de producator, apar diferente de consum. Cu cat cilindreea este mai mare, cu atat mai mare va fi si „surpriza” diferentei de consum.

    O situatie mai buna se inregistreaza doar la motoarele diesel mici (1,25 – 1,7). Acolo cam cat scrie in carte, cam atat este si consumul.